Tavaly több mint 5 millió ember fordult meg a budaörsi és a budapesti áruházban, és mintegy hárommillióan vásároltak is valamit, átlagosan 16 700 forintért. Persze, a húsgolyó sem maradhat ki a számításból, több mint 1 millió adag fogyott ebből 2016-ban. Az elmúlt év fő témája a konyhához, a főzéshez, az étkezéshez és a vendéglátáshoz kapcsolódott, így nem csoda, hogy a legnépszerűbb termékek között is a konyhai kiegészítők uralkodtak, ezek adták a teljes forgalom 24 százalékát, ráadásul naponta 15 teljes konyhát értékesített az Ikea. Ezen kívül kisebb háztartási eszközök voltak a magyarok kedvencei, minta hogy az az alábbi táblázatban is látható:
Termék | Eladott darabszám |
OFTAST tál | 308 619 db |
FRAKTA táska, nagy | 298 661 db |
FRAKTA táska, közepes | 203 292 db |
OFTAST tányér | 197 711 db |
POKAL pohár | 181 396 db |
ALKALISK alkáli elem | 177 930 db |
TEKLA konyharuha, fehér, piros | 123 657 db |
BAGIS vállfa | 112 085 db |
OMSORG cipőkanál | 110 267 db |
HEDERLIG vörösboros pohár | 107 594 db |