Ám mint az azóta kiderült, nem egyedül a mezőgazdasággal foglalkozó cégre fájt Mészáros foga. Az mfor.hu cikke szerint néhány hét pihenő után saját nevére vette a reklámmal és közterületi plakátokkal foglalkozó társaságokat is, melyek Simicska után Nyerges Zsolthoz kerültek, majd Vörös Józsefnél pihentek egy darabig. A folyamat azonban most, május elején véget ért, az Opten adatbázisa alapján hirtelen igencsak kiterjedt lett Mészáros Lőrinc céghálója.
A leánycégekkel együtt összesen 23 új társaság került a tulajdonába: így már az övé többek között a Simicska-birodalomból:
- a Publimont Kft.,
- az A Plakat Kft.,
- a NEO-MET Kft.,
- a PRO A Kft.,
- a PRO B Kft.,
- a Lánchíd Rádió Kft.,
- a Pro-Aurum Zrt.,
- a Mundus Invest Zrt.,
- a Megapolis Media Zrt.,
- a Pro-Ráta Holding Zrt.,
- az EUro Publicity Kft.,
Igaz, a mostanában megszerzett 23 cég hamarosan kettővel biztosan kevesebb lesz. Vörös József ugyanis nemcsak egy megálló volt a Mészároshoz vezető úton, de némi racionalizálást is elindított a céghálóban. Két leánycég esetében ugyanis elindította a végelszámolási eljárást: ez a Lánchíd Kereskedőház Kft. és a MAHIR Zrt. Részletek az mfor.hu cikkében. >>>