A cég kedden arról jelentett, hogy az adózás utáni nyeresége 3,81 milliárd dollár, azaz részvényenként 88 cent volt a március végével záródott három hónapban, nagyobb az egy évvel korábbi 2,41 milliárd dollárnál, részvényarányosan 56 centnél – számol be róla az MTI.
Fotó: Depositphotos
Jobb mint várták
Az egyszeri tételek nélküli részvényenkénti nyereség 87 cent lett, meghaladta az elemzői várakozások átlagában szerepelt 83 centet.
A Coca-Cola negyedéves bevétele 1 százalékkal, 12,54 milliárd dollárra emelkedett az egy évvel korábbi 12,36 milliárd dollárról. Az elemzők némileg nagyobb bevételadatra, 12,57 milliárd dollárra számítottak. Az organikus bevételnövekedés 5 százalék volt.
A Coca-Cola bevétele az EMEA régióban (Európa, Közel-Kelet, Afrika) 5 százalékkal, Észak-Amerikában, illetve az ázsiai és csendes-óceáni térségben 3-3 százalékkal nőtt. Latin-Amerikában ugyanakkor 4 százalékkal csökkent a bevétel.
A szénsavas üdítőitalok eladásai 1 százalékkal csökkentek, míg a gyümölcslevek, tejtermékek és növényi alapú italoké 4 százalékkal estek. A vizek, sportitalok, kávék és teák eladása stagnált éves szinten.