Továbbra is gyengék a Nike számai, a vezérigazgató óvatosságra int. Csütörtökön zárás után gyenge, de a várakozásoknál jobb számokat jelentett a Nike. A közzététel után azonnal 11 százalékot emelkedett a részvény árfolyama, azonban szinte a teljes emelkedést visszaadta az árfolyam, miután a vezérigazgató lehűtötte a jövővel kapcsolatos várakozásokat – olvasható az Equilor napi piaci összefoglalójában.
A 2025-ös pénzügyi év második negyedévében a bevételek 7,7 százalékkal csökkentek az előző év azonos időszakához képest, és 12,4 milliárd dollárt tettek ki. A nettó profit 26 százalékkal csökkent, és 1,16 milliárd dollár lett, azonban az elemzők ennél is nagyobb csökkenésre számítottak, a konszenzus csupán 0,9 milliárd dollár volt.
Az új vezérigazgató Elliott Hill, aki 1988 óta dolgozik a cégnél hitet tett amellett, hogy újra növekedési pályára állítja a Nike, azonban elmondása szerint ez időbe fog telni, és rövid távon áldozatokkal jár majd. Meglátása szerint túl sokszor nyúltak a leárazás eszközéhez, ami csökkenti a cég és a partnerek profitjait. Miután átvette az irányítást, találkozott a vállalat legnagyobb értékesítő partnereivel. Ezekből a megbeszélésekből azt szűrte le, hogy újra jelentős összeget kell a különböző régiókban található helyi marketing csapatokba invesztálni, ugyanis ezek a csapatok képesek a helyi fogyasztókkal érzelmi kapcsolatot kialakítani, ami a Nike sikerének egy szükséges feltétele