A magyar diákhitelezés rendszere világszinten is egyedülálló és ezt a Kiváló Üzleti Márka díj is bizonyítja, biztosítja minden felsőoktatásban részt vevő hallgató számára - olvasható a közleményben.
A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: a márka pénzügyi adatainak többszempontú vizsgálata, a márka hírneve, az, hogy a diákhitelezés mennyire kötődik az értékeinkhez, az országhoz, mennyire érezzük azt magyarnak, hány éve van jelen a magyar piacon, mind-mind befolyásolták a szakmai zsűrit a díj odaítélésében.
A MagyarBrands díj, ezen belül a Kiváló Üzleti Márka aktív segítség a magyar felsőoktatási hallgatók és az üzleti partnerek számára is, hiszen a program a legmegbízhatóbb és a legeredményesebb magyar márkákat értékeli több, mint egy évtizede. A díj elnyerése egyértelműen mutatja, hogy a magyar diákhitelezés rendszere kiváló teljesítményt nyújt évtizedek óta.
A Klasszis Médiához tartozó Privátbankár idén ősszel is megrendezi a diákok pénzügyi tudatosságának fejlesztését célul kitűző Legyél Te is Pénzügyi Junior Klasszis! országos versenyt és diákfórumot; ezúttal a technikumok és szakképző iskolák tanulóinak. A versenyre idén rekordszámú nevezés érkezett, a csütörtökön lezajlott első online fordulóban 1200 négyfős csapat kezdte meg a többfordulós megmérettetést. Ennek eredményét pénteken hirdetjük ki és tesszük közzé a második fordulóba jutott csapatok listáját.