A Danone SA francia élelmiszer- és italgyártó 4,3 százalékkal, 6,876 milliárd euróra növelte bevételét a harmadik negyedévben az előző év azonos időszakához képest – áll a cég kedden ismertetett pénzügyi kimutatásában.
Az árbevétel minden kategóriában és régióban nőtt július és szeptember között. A növekedés Európában 2,6 százalék, Észak-Amerikában 1,5 százalék, Kínában és Észak-Ázsiában 13,8 százalék, Latin-Amerikában 4,3 százalék az AMEA (Ázsia, Közel-Kelet és Afrika) régióban pedig 6,8 százalék volt.
Fotó: DepositPhotos.com
A tej- és növényi termékek üzletág (EDP) bevétele 3,5 százalékkal, a speciális élelmiszer üzletágé 8,3 százalékkal, a víz üzletágé pedig 2,3 százalékkal nőtt.
A Danone árbevétele 20,575 milliárd euró volt az idei első kilenc hónapban, 4,4 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest.
A Danone kedden megerősítette, hogy az idei évre továbbra is 3-5 százalékos bevételnövekedéssel számol összehasonlítható alapon.
A világ legnagyobb joghurtgyártójának portfóliójában található egyebek mellett az Evian, az Activia, az Actimel, az Oikos és a Danonino joghurt, az Alpro növényi alapú termékek, valamint a csecsemő- és kisdedtáplálás területén a Milupa és a Milumil.
(MTI)
90 ezer tonna kőolajat a pozsonyi Slovnaft olajfinomítótól.

