A Yettel olyan modern, új márka lesz, amely minél több ügyfelet vonz majd - vélekedett a vezérigazgató hozzátéve, hogy a Yettel márka indulása hatalmas lehetőség arra, hogy a piacon eddig szokatlan, meggyőző szolgáltatásokat kínáljanak a meglévő és a leendő ügyfeleiknek – írja az MTI.
„A távközlési üzletágban az a szép, hogy a piac mérete meghatározott" - válaszolta a vezérigazgató az ügyfélszám-bővüléssel kapcsolatos kérdésre, azzal, hogy idén várhatóan nem változik az ügyfelek száma, sokkal inkább a minőségre koncentrálnak, és a szolgáltatásaik színvonalára.
Mohamed ElSayad kereskedelmi vezérigazgató-helyettes arról tájékoztatott, az ügyfeleiknek semmilyen teendőjük nincsen, meglévő szerződésükkel az előfizetésüket és a benne foglalt szolgáltatásokat a korábbi feltételekkel használhatják tovább. A társaság telefonos ügyfélszolgálata is változatlanul a 1220-as számon érhető el. A vállalat üzleteinek helyszínei nem változnak. Már elindult az új honlap és applikáció – közölte. A weboldal március 1-től Yettel.hu címen érhető el, a korábbi mobil appot pedig a Yettel alkalmazás váltja, amelynek frissítésére a régi alkalmazásba belépéskor egy üzenet hívja fel a figyelmet, vagy március 1-től újonnan is letölthető az AppStore-ból, a Google Play áruházból és rövidesen az AppGallery-ből.
A Pannon GSM néven alapított Telenor Magyarország 1994. március 27-én Magyarországon elsőként indított kereskedelmi GSM-szolgáltatást. A 75 százalékban a cseh PPF Csoport és 25 százalékban az Antenna Hungária tulajdonában álló cég a magyar piac egyik vezető mobiltávközlési vállalataként több mint 1100 munkavállalót foglalkoztat, 3,1 millió előfizetője van.