A Prezi, a vizuális prezentációs platform, ma új terméket jelentett be: a Prezi Businesst - közölte a cég a Privátbankárral. Az új eszközben a korábbiak mellett most az üzleti igényeknek megfelelő újítások kerültek. Ilyenek például a csapatmunkára tervezett szerkesztés, a real-time statisztika, a Slack-integráció, vagy HD minőségű távoli előadás.
Forrás: Prezi |
Első a csapat
A Prezi szerint egyre többen használnak a munkahelyünkön is olyan eszközöket amelyek az együttműködést és a csapatmunkát segítik. A tapasztalatok azt mutatják, hogy az üzletkötéskor sokkal jobb az ügyfelekkel beszélgetni, egyirányú előadások helyett. Ezek a trendek iszonyú gyorsan és alapjaiban alakítják át a prezentációk világát és 20-30 éves szokásokkal szakítanak, döntő részben éppen az iskolából most munkahelyekre kerülő diákok miatt.
„Az Y generáció nagy részét adja a 75 milliós felhasználói bázisunknak, akik a munkahelyekre magukkal hozták új elvárásaikat és kedvenc eszközeiket” – nyilatkozta Árvai Péter, a Prezi társalapítója és ügyvezető igazgatója. „A hozzájuk hasonló felhasználóknak készítettük a Prezi Businesst; olyanoknak, akik erős vizuális, csapatmunkára és adatokra épülő előadási lehetőséget keresnek. Illetve, akik előadásaikkal párbeszédet alakítanak ki.”
Az unalmas ppt-k vége?
A Prezi Business egy olyan platform, amellyel a Prezi vizuális felfogását párbeszédekké tudjuk alakítani: azaz olyan prezentációk készíthetők, amelyek összekapcsolnak több történetet és a közönség figyelméhez igazítva tudunk azokon végigmenni. Több új funkció is született:
● Egyszerű csapatmunka – A közös szerkesztési és kommentelési funkcióknak köszönhetően nem kell különböző programok különböző verzióval kínlódni: a felhasználók közvetlenül a prezikben beszélgethetnek egymással, függetlenül attól, hogy éppen hol vannak. A Prezi Business a prezentációkat a felhőben tárolja, így a felhasználók a bárhonnan elérhetik, szerkeszthetik vagy lejátszhatják azokat. És utána a kollégákkal is meg tudják osztani, hogy gyorsabb és egyszerű legyen a közös munka.
● Prezi statisztikák – A real-time statisztikák a sales-eseknek és marketingeseknek segítenek. Az előadók valós idejű adatok alapján tudnak dönteni, hogy mikor és hogyan vegyék fel újra a kapcsolatot egy potenciális ügyféllel, illetve láthatják, hogy az előadás melyik része volt érdekes és releváns nekik. A vezetők pedig a statisztikák alapján saját csapatuk teljesítményét mérhetik.
● Slack-integráció – A Slack segít a Prezi Business felhasználóinak, hogy egyszerűbben tudjanak dolgozni miközben egy prezentáción dolgoznak. A Prezi-felhasználók Slack-értesítéseket kaphatnak, ha valaki hozzászólt a prezijükhöz; megosztott velük egy prezit; vagy módosított azon. Akkor is kapunk értesítést, ha a prezentációnkat éppen nézi valaki.
● Távoli előadás HD felbontásban – Minden Prezi Business felhasználó saját, jelszóval védett linket hozhat létre prezentációjához, és ide másokat is meghívhat. Ezek a távoli előadások nem szaggatnak, a kép nem kásás. A laptopokon HD minőségben lehet követni az előadásokat, anélkül, hogy valamilyen képernyőmegosztó szoftvert kellene használni.