A vizsgálat során pedig 13 269 termékmegjelenést azonosítottak. A hatóság szerint a leggyakrabban megjelenő márka:
- az Adidas (463 alkalom),
- a Nike (299)
- és az Electrolux (208) volt.
Benzinár - nyugdíj - infláció - kamatok - államadósság
Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?
Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!
2025. november 26. 15:30
A vizsgálat során pedig 13 269 termékmegjelenést azonosítottak. A hatóság szerint a leggyakrabban megjelenő márka:
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Úgy tűnik, Moszkva részéről rendben van a 28 pont.