Emellett a szervezet útmutatást is ad a fogyasztónak a jó minőségű magyar méz vásárlásához azzal, hogy az ellenőrzést vállaló méhészek zárszalaggal ellátott speciális üvegben hozhatják forgalomba terméküket.
Bross Péter, az egyesület elnöke elmondta, hogy 9 évvel ezelőtt egy öblösüveggyárral közösen készítették el a speciális, dombornyomott mézesüveget, amelyet az a méhész használhat, amelyik a szerződésben vállalja, hogy bármikor ellenőrizhetik.
Magyarországon az átlagos mézfogyasztás 70 deka évente, a kampányban nemcsak a közvetlen mézfogyasztásra ösztönöznek, hanem a termék széles körű felhasználási lehetőségeit is bemutatják.
A mézfogyasztás növelése érdekében az egyesület szeretné elérni, hogy a magyar szabályozás teremtse meg a mézből készült alkoholos italok előállításának lehetőségét is.