2p
Több mint 3 millió ember vásárolt a lakberendezési vállalat három magyarországi áruházában egy év alatt.

75,5 milliárd forintos nettó árbevétellel zárta az IKEA Lakberendezési Kft. 2018-as pénzügyi évét, ami az előző évhez képest 23,3 százalékos növekedést jelent. A budapesti, budaörsi és soroksári IKEA áruházakban 6,6 millió látogató fordult meg, közülük 3,7 millió vásárolt is a lakberendezési vállalatnál - közölte a vállalat a Privátbankár.hu-val.

2018 számokban

Tavaly 33,8 millió terméket vásároltak a lakberendezési vállalattól, az átlagos vásárlás értéke 19 045 forint volt. A kiemelkedő eredményhez az egy év alatt eladott 37 666 kanapé és 54 480 ágy mellett a 17 470 konyhabútor járult hozzá leginkább.

Az online értékesítés 2,5 milliárd forintos árbevételt eredményezett, 460 200 termék vásároltak, egy online vásárlás átlagos értéke 124 870 forint volt. A vásárlók fele élt a házhozszállítás lehetőségével, míg a rendelések másik felét az áruházakban vették át. A leggyakrabban többek között Székesfehérvárról, Budapestről, Dunakesziről, Sopronból, Kecskemétről rendeltek online.

Az IKEA FAMILY klub is növekedett, amely 915 000 klubtagot számlál (több mint 816 ezer klubtag az előző pénzügyi évben), egy lakberendezési klubtag átlagos vásárlása 22 200 forint volt.

Az áruházak éttermeiben, bisztróiban, kávézóiban, a svéd finomságok boltjában és a fánkboltban 3,6 millió vásárló választott az IKEA ételkínálatából, akik átlagosan 1254 forintot költöttek. 4,5 milliárd forint volt ezen egységek árbevétele, ami majd 40 százalékos növekedést jelent az előző pénzügyi évhez képest.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Itt vannak a számok: mi készül a benzinkutakon?
Privátbankár.hu | 2025. május 30. 15:22
Így alakulhatnak az árak a hónap utolsó napján.
Vásárló Visszatértek az ÖKO KALAND hősei – új epizódokkal bővül a SPAR fenntarthatósági minisorozata
PR | 2025. május 28. 12:14
Azok a gyerekek, akik néhány éve megismerkedtek Szellőcskével, Vizecskével, Tüzecskével, Földecskével és Szívecskével, most újra örülhetnek: folytatódik a SPAR Magyarország edukatív animációs sorozata, az ÖKO KALAND. A fenntarthatóság témáját játékos és érthető formában feldolgozó kisfilmek most új részekkel térnek vissza, hogy a legfiatalabb korosztályt ismét elvarázsolják – és közben tanítsák is.
Vásárló Drasztikus áremelésre kényszerülhet a Temu
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 19:28
Felére zuhant a Temut üzemeltető Pinduoduo (PDD) Holding profitja az első negyedévben.
Vásárló Rangsorolták a vásárlókat, a magyar eredmény kiábrándító
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 12:51
Az európai vevők többsége szerint nem lesz jobb a helyzet. 
Vásárló Nagy Márton valami olyanra készül, aminek sok magyar örülhet
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 14:02
Úgy tűnik, hogy haladnak a tárgyalások a következő árrésstophoz.
Vásárló Ritka dobásra készülnek a benzinkutak
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 09:57
Ugyanazon az áron adhatják kedden mind a 95-ös oktánszámú üzemanyagot, mind a gázolajat, mint hétfőn. 
Vásárló Elsöprő mutatvány várható az Alditól, a Lidltől és a többiektől is
Buksza blog | 2025. május 24. 16:03
Tovább hanyatlanak a hagyományos, mindenfélét kínáló nagyáruházak, és nem az elektronikus kereskedelem veszi át a helyüket. Az emberek még inkább figyelni fognak a pénztárcájukra a következő években.
Vásárló Akciós termékekre vadászó vevők között tört ki bunyó egy csehországi Lidlben, élen a nyugdíjas vásárlókkal
Privátbankár.hu | 2025. május 24. 11:54
Nagyot téved, aki azt hiszi, hogy a csehek minden körülmények között megőrzik a hidegvérüket. Ha akciós termékekről van szó, akkor ők is hajlamosak elveszteni az önuralmukat.
Vásárló A BYD elárulta a magyar számokat
Privátbankár.hu | 2025. május 24. 08:22
Látványosan erősödik a BYD autómárka pozíciója a magyarországi újautó-piacon, az idei első négy hónap kiemelkedő eredményeket hozott, és ez az év további részében tovább javulhat a márkakereskedői hálózat intenzív bővülésével, amit erőteljes modellkínálattal támogat meg a NEV (New Energy Vehicle – új energiával hajtott jármű) szegmensben élen járó kínai gyártó.
Vásárló Próbál példát mutatni a Nike abban, hogyan lehet túlélni Trump új világrendjét
Privátbankár.hu | 2025. május 22. 11:29
Bár Donald Trump vámháborújának hatásait nem tudják elkerülni a cégek, van mozgásterük abban, miként emelik egyes termékeik árát. A Nike például a gyerekeknek szánt cipőkért egyelőre nem kér többet.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG