Kiemelkedő volt a kempingfelszerelések forgalma, egy hét alatt több ezer horgászszéket, felfújható matracot, gyékényt és polifoamot, valamint az sok hálózsákot, sátrat és füldugót is értékesített az áruház a fesztivál hetében.
Nagyon népszerű termék volt még a hét második, esősebb felében az esőkabát és a gumicsizma, valamint a takarófóliák. Összességében, az áruháznak egy átlagos augusztusi hetéhez képest közel háromszoros volt a kempingfelszerelés forgalma a Sziget Fesztivál idején, a teljes áruházi forgalomnövekedés pedig a 10 százalékot is meghaladta.
A legnépszerűbb termékek a fentiek mellett az ásványvizek, üdítőitalok és alkoholos italok, valamint pékáruk és kifejezetten a fesztiválra kialakított grill menük voltak. A vevőszolgálatokon idén már a Sziget jegyek mellett pólót és papucsot is vásárolhattak a vásárlók.
Eközben a fesztivál területén... Látogatócsúcsot döntött idén a Sziget: több mint 400 ezren voltak a fesztiválon. A Sziget évek óta készpénzmentes fesztivál, idén azonban új cég, a Cardnet Zrt. lett a Sziget kártyaszolgáltató partnere. A Szigeten a fizetési tranzakciók több mint 95 százaléka Festipay kártyával, vagy fizető órával történt, a fennmaradó közel 5% pedig PayPass kártyával. A látogatók mintegy 70 százaléka készpénzzel, míg a maradék 30% bankkártyával töltötte fel a Festipay kártyáját. Akik azonban bankkártyával töltöttek fel átlagosan csaknem 60 százalékkal nagyobb összeget tettek a Festipay kártyájukra, mint akik készpénzzel tették mindezt, így összességében nagyobb összeget tett ki a kártyás feltöltés összvolumene. |