(Fotó: Privátbankár.hu/Valkai Nikoletta) |
Minden eddiginél többen, 565 ezren látogattak ki az idei Sziget fesztiválra. A szervezők keddre is teltházat vártak: sokáig úgy tűnt, hogy az utolsó nap is megtelik a Hajógyári-sziget, de az eső egy kicsit beleszólt.
"2016-ban 496 ezer látogatót jelentettünk be csúcsként, de akkor még volt mínusz egyedik és nulladik nap, amelyek nem számítottak teljes napoknak, ezért csak 6 nappal számítottuk a látogatói számot. Mostantól azonban hétnapos a program, ezért a teljes hetet számoljuk, így lehet, hogy 3 teltházas nappal számolva, majd 570 ezer látogatója volt az idei fesztiválnak az egy hét alatt" - közölte Kádár Tamás, a Sziget főszervezője.
Kádár korábban elmondta, hogy hároméves növekedési stratégiát dolgoztak ki, amelynek első lépéseként idén a nagyszínpad sztárfellépőire csaknem 1 milliárd forinttal többet költöttek, mint a korábbi évben, jövőre pedig ezt az összeget még fél milliárddal növelik.
Se szívószál, se eldobott pohár
Jól vizsgázott a Green Planet környezettudatos akció is. Idén megduplázták az újrahasznosítható hulladék mennyiséget. 500 ezer darabbal kevesebb szívószál fogyott, ezzel a felére esett vissza a mennyiség. A re-pohár bevezetésével gyakorlatilag nem volt pohárhulladék a Szigeten, és valóban másfél millió eldobható pohártól tudták mentesíteni a környezetet.