Elsőként adatszolgáltatással indít a cég a hazai mobilpiacon, majd idővel a hangszolgáltatással is megjelennek. A mobilinternet elsődleges célcsoportja a UPC meglévő ügyfelei, ők kiegészítő szolgáltatásként vehetik igénybe, de elérhető nem UPC ügyfelek számára is, csak drágábban vonzó áron.
A szolgáltatást már mától a Vodafone hálózatán nyújtja a UPC. A UPC szélessávú mobilinternet előfizetői havi 1, 3 vagy 6 gigabájt adatmennyiséget használhatnak fel korlátozás nélkül, 7,2 Mbps maximális letöltési sebességgel. Az üzleti előfizetők 4 és 8 gigabájtos csomagok közül választhatnak.
Az új szolgáltatás bevezetése illeszkedik a UPC stratégiájába, amelynek másik két fő eleme az akvizíciók, illetve a b2b (business to business) üzletág. A mobilpiac teljesen új terület a cég számára, ezért csak megfontoltan lép be erre a területre. A hangszolgáltatás bevezetése komplikáltabb feladat, ezért ezt csak későbbre tervezi a UPC, de időpontot nem jelöltek meg.
Magyarországon jelenleg a Tesco és a Lidl kínál virtuális mobil hangszolgáltatást, de értesülések szerint több olyan, mobilszolgáltatással nem rendelkező távközlési cég is közel áll az induláshoz, vagy legalábbis komolyan fontolgatja belépését a mobilpiacra, mint a BTel.