Újabb hűségkártya-kezelő és akciókat gyűjtő alkalmazás debütált a hazai piacon: a felhasználók számára már elérhető a Fullcard nevű új okostelefon applikáció, amely egyben képes kezelni a különböző hűségkártyákat, az aktuális akciós újságok kínálatait, és helymeghatározás funkciójával földrajzilag is segíti a vásárlót a számára legelőnyösebb ajánlatok megtalálásában. A mobiltelefon alapú kedvezményrendszer-alkalmazást a magyar tulajdonú Fullcard Zrt fejlesztette ki, a Valor Capital Kockázati Tőkealap befektetésére támaszkodva - közölte a Privátbankárral a cég.
Nem csak a nagyvállalatoknak
A Fullcard megoldása a kereskedelmi szektor számára kínál kényelmes, gyors, és papírmentes megoldást különböző értékesítést ösztönző akcióik megvalósítására. A kereskedők az eddigiekhez képest relevánsabb ajánlatokkal és költséghatékonyabban szólíthatják meg a vásárlókat, de nem csak a nagyvállalatoknak lehet hasznára: „Tapasztalataink és piaci felmérésünk szerint a mikrovállalkozások nyitottak arra, hogy saját vásárlói hűségprogramot alakítsanak ki” - mondja Komáromi Zoltán, értékesítési vezető.
A Fullcard megoldásának lényege, hogy a felhasználó egy applikációban összegezve kapja meg a számára releváns kereskedelmi ajánlatokat. Az érdeklődési körének, illetve földrajzi elhelyezkedésének megfelelően állíthatja be, milyen ajánlatokra kíváncsi. A kereskedők számára pedig mind a négy féle, a kereskedelmi forgalomban leginkább használt vásárlásösztönző megoldást (pontgyűjtő, pecsétgyűjtő, százalékos kedvezménykártya, és utalványkártya) egyben kínálja.