Nem mindennapi módon mutatják be a hackerek munkáját és a védekezést: játékot írtak a szituációra.
Egy teljesen új CTF (Capture the Flag) játékkal kívánja bemutatni a Kaspersky Lab, hogy hogyan is zajlik egy (virtuális) olajfinomító létesítmény biztonságának imitálása és védelme. Az eredeti játékot kül- vagy virtuális térben játssza két csapat, ahol egymás zászlóját kell megszerezni az ellenfél bázisáról, és bevinni azt a miénkre. Ezt a mechanikát ültették át olajfinomítókra, hogy érthetőbbé tegyék a kibertámadások szimulálását és az ellenük való védelmet, ezt közölte a Kaspersky Lab a Privátbankár.hu-val.
A CTF kiváló lehetőség biztonsági szakértőknek, hogy virtuálisan teszteljék az ipari vezérlőrendszereket, felfedezzenek rejtett biztonsági problémákat, amelyek elkerülhetőek a jövőben. Erre olyan komoly játékot húztak fel a készítők, hogy október 24-én Sanghajban tartják a döntőt. A játék valódi betekintést nyújthat a vállalatokat érintő valós támadásokról és egyúttal az iparágakat is segíti a problémák feltérképezésében, hogy a legmagasabb szintű védelmet élvezhessék a meglévő és még ismeretlen fenyegetések ellen. A döntő előtt az online selejtezőket október 6-8. között tartják, ahol a résztvevőknek különböző feladatokat kell megoldaniuk.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Azok a gyerekek, akik néhány éve megismerkedtek Szellőcskével, Vizecskével, Tüzecskével, Földecskével és Szívecskével, most újra örülhetnek: folytatódik a SPAR Magyarország edukatív animációs sorozata, az ÖKO KALAND. A fenntarthatóság témáját játékos és érthető formában feldolgozó kisfilmek most új részekkel térnek vissza, hogy a legfiatalabb korosztályt ismét elvarázsolják – és közben tanítsák is.
Tovább hanyatlanak a hagyományos, mindenfélét kínáló nagyáruházak, és nem az elektronikus kereskedelem veszi át a helyüket. Az emberek még inkább figyelni fognak a pénztárcájukra a következő években.
Nagyot téved, aki azt hiszi, hogy a csehek minden körülmények között megőrzik a hidegvérüket. Ha akciós termékekről van szó, akkor ők is hajlamosak elveszteni az önuralmukat.