Nem mindennapi módon mutatják be a hackerek munkáját és a védekezést: játékot írtak a szituációra.
Egy teljesen új CTF (Capture the Flag) játékkal kívánja bemutatni a Kaspersky Lab, hogy hogyan is zajlik egy (virtuális) olajfinomító létesítmény biztonságának imitálása és védelme. Az eredeti játékot kül- vagy virtuális térben játssza két csapat, ahol egymás zászlóját kell megszerezni az ellenfél bázisáról, és bevinni azt a miénkre. Ezt a mechanikát ültették át olajfinomítókra, hogy érthetőbbé tegyék a kibertámadások szimulálását és az ellenük való védelmet, ezt közölte a Kaspersky Lab a Privátbankár.hu-val.
A CTF kiváló lehetőség biztonsági szakértőknek, hogy virtuálisan teszteljék az ipari vezérlőrendszereket, felfedezzenek rejtett biztonsági problémákat, amelyek elkerülhetőek a jövőben. Erre olyan komoly játékot húztak fel a készítők, hogy október 24-én Sanghajban tartják a döntőt. A játék valódi betekintést nyújthat a vállalatokat érintő valós támadásokról és egyúttal az iparágakat is segíti a problémák feltérképezésében, hogy a legmagasabb szintű védelmet élvezhessék a meglévő és még ismeretlen fenyegetések ellen. A döntő előtt az online selejtezőket október 6-8. között tartják, ahol a résztvevőknek különböző feladatokat kell megoldaniuk.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Idén karácsonykor is több ezer rászoruló ember ünnepe válhat szebbé, ha csatlakozol a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! tartósélelmiszer-adomány gyűjtéséhez. 2025. december 11. és 16. között több ezer önkéntes személyesen várja a vásárlók felajánlásait a kijelölt SPAR és INTERSPAR áruházakban.
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. december 8. 05:46
Hogy milyen áron, azt még nem tudhatjuk biztosan, de összejött az éves szintű élelmiszerár-csökkenés: annyi termék került be az árrésstop hatálya alá, hogy idén decemberben olcsóbban vásárolhatunk be a hipermarketekben, mint tavaly. Bezuhant a sertésmájas ára, a kávé és az alkohol viszont nagyot drágult.
Az elmúlt években látványosan megváltozott, hogyan gondolkodnak az emberek az egészségügyi szolgáltatásokról. Egyre többen szeretnének gyors, kiszámítható, átlátható és magas színvonalú ellátást kapni, lehetőleg olyan környezetben, ahol a páciens valódi partnerként jelenik meg. A prémium magánegészségügy népszerűsége éppen ezért nő: nem csupán szolgáltatást nyújt, hanem komplex élményt, amelyben a figyelem, a kényelem és a szakértelem egyaránt kiemelt szerepet kap.
2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei. A vállalat portfóliójában az összes online értékesített mobil 10 százaléka felújított. A felújított készülékek vásárlása mellett folyamatosan nő a népszerűsége a Telekom és a Recommerce közös online platformjának is, ahol bárki eladhatja használt mobilját, tabletét vagy játékkonzolját. Ezzel a megoldással a januári indulás óta több mint 75 millió forintnyi eszközt adtak el az ügyfelek.
Eszedbe jutott már, hogy mi történne, ha a kirándulás közepén merülne le a telefonod, vagy egy hosszabb áramszünet idején nem tudnád tölteni az alapvető eszközeidet? A modern világban, ahol nap mint nap elektromos eszközökre támaszkodunk, különösen fontos, hogy mindig legyen kéznél egy alternatív energiaforrás.