Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!
Nem mindennapi módon mutatják be a hackerek munkáját és a védekezést: játékot írtak a szituációra.
Egy teljesen új CTF (Capture the Flag) játékkal kívánja bemutatni a Kaspersky Lab, hogy hogyan is zajlik egy (virtuális) olajfinomító létesítmény biztonságának imitálása és védelme. Az eredeti játékot kül- vagy virtuális térben játssza két csapat, ahol egymás zászlóját kell megszerezni az ellenfél bázisáról, és bevinni azt a miénkre. Ezt a mechanikát ültették át olajfinomítókra, hogy érthetőbbé tegyék a kibertámadások szimulálását és az ellenük való védelmet, ezt közölte a Kaspersky Lab a Privátbankár.hu-val.
A CTF kiváló lehetőség biztonsági szakértőknek, hogy virtuálisan teszteljék az ipari vezérlőrendszereket, felfedezzenek rejtett biztonsági problémákat, amelyek elkerülhetőek a jövőben. Erre olyan komoly játékot húztak fel a készítők, hogy október 24-én Sanghajban tartják a döntőt. A játék valódi betekintést nyújthat a vállalatokat érintő valós támadásokról és egyúttal az iparágakat is segíti a problémák feltérképezésében, hogy a legmagasabb szintű védelmet élvezhessék a meglévő és még ismeretlen fenyegetések ellen. A döntő előtt az online selejtezőket október 6-8. között tartják, ahol a résztvevőknek különböző feladatokat kell megoldaniuk.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. november 11. 05:42
Az általános infláció szeptemberben régen látott mélypontra esett, de az élelmiszerek továbbra is az átlag fölött drágulnak a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) szerint is – a Privátbankár Árkosár felmérése pedig kifejezetten magas éves áremelkedést mutatott ki novemberben is. Van, ami már majdnem kétszer annyiba kerül, mint egy éve – megnéztük azt is, mennyiből lehet megúszni az idei libalakomát.
Nem csupán a régi házakban, hanem az újonnan épült otthonokban is sokak életét megkeseríti a penész, amely nemcsak esztétikai problémát jelent, hanem az egészségre is káros hatással van, pénzbe kerül a folyamatos eltávolítása, így minél előbb meg kell szabadulni tőle.