A cég az ügyfél és hálózati elemek értékesítésével vonul majd ki folyamatosan a szolgáltatói piacról, ezzel első számú üzleti céljává az általa kifejlesztett Xprime szolgáltatás franchise terjesztését téve a hazai és a nemzetközi piacon is.
A Budapesti Értéktőzsde honlapján közölt közgyűlési jegyzőkönyv szerint az új stratégia mellett szól, hogy az XPrime egy védjegyoltalom alatt álló termék, amely ötvözi az online reklámozást, valamint a hagyományos távközlési szolgáltatásokat. A társaság szerint a termék hatására egy átlagos távközlési vállalat akár 10 százalékos EBITDA, azaz kamat- és adófizetés, valamint értékcsökkenési leírás előtti eredménynövekedést képes elérni.
A cég részvényeinek kereskedését egyébként tegnap a közgyűlés idejére felfüggesztették, mert több olyan dologról is döntöttek, ami érintette az árfolyamot. A BTel papírjai jelenleg 11 százalék körüli pluszban járnak.