2p

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy rossz helyen lévő oszlop miatt van gondban a csaknem hat milliárd forintos projekt.
Villamosok budafoki kocsiszín előtt 2017-ben. MTI Fotó: Máthé Zoltán

Tervezési hibák miatt nem férnek be a villamosok az új budafoki kocsiszínbe - írja az Index az Újbuda másképp blogra hivatkozva. A közlekedési vállalathoz közel álló források szerint a remíznél van egy rossz helyen lévő oszlop, emiatt az egyik, a Forgalmi utcával párhuzamos, rövid vágányra nem lehet bemenni. Az oszlopot hamarosan áthelyezik, az esettel kapcsolatban a kivitelezőhöz fordulnak.

Rengeteg új buszt és villamost kap Budapest. Tovább >>>

A cikk szerint a kocsiszínt az évtizedek során, különböző igényeknek megfelelően bővítették, így kialakítása nehezen áttekinthető. Eredetileg nem is villamosoknak, hanem a Budapest-Budafoki Helyiérdekű Villamos Vasút kocsijainak épült. Az első vonal 1909 áprilisában épült meg teljesen, a Gellért térről az akkor még önálló községnek számító Nagytéténybe vezetett. A telep bonyolult rendszerén nehézkes volt a villamosokat mozgatni, így a telep nagy részén új vágányhálózatot építettek ki.

Az Index információi szerint problémák vannak a munkálatok körül, a BKV gyenge kézzel fogja a kivitelezőt (Strabag Építő Kft.), a Strabag–CAF-együttműködés sem megy a legjobban, és a használatbavételi engedéllyel is gondok vannak. A tervek szerint januárban indulhat a Tátra villamosok, februárban pedig a CAF villamosok üzeme. A vállalkozási szerződés alapján a beruházás összege 5,7 milliárd forint - a kivitelezési munkák 2016 júliusában kezdődtek, és az eredeti tervek szerint 2017 közepéig-végéig tartanak majd.

A rovat támogatója:
A rovat támogatója az MVM

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Akkora a balhé, hogy Donald Trump eladná a Tesláját
Privátbankár.hu | 2025. június 6. 17:29
Újabb fordulat a Trump-Musk csetepatéban.
Vállalat Meghátrálhat az Európai Bizottság egy sokakat érintő ügyben
Privátbankár.hu | 2025. június 6. 17:03
Nem készülnek a szükséges iránymutatások.
Vállalat „Elon Musknak elment az esze” – Donald Trump hallani sem akar róla
Privátbankár.hu | 2025. június 6. 15:47
Az amerikai elnök nem akar beszélni korábbi szövetségesével.
Vállalat A Debrecenben akkumulátorokat gyártó CATL furfangos lépésre szánta el magát
Privátbankár.hu | 2025. június 6. 10:33
A Magyarországon a debreceni gyáráról ismert kínai CATL, a világ legnagyobb autóakkumulátor- gyártója, a logisztikában is kamatoztatni akarja szakértelmét egy hozzá hasonló partnerrel.
Vállalat Pánikszerűen szabadulna kisteherautóitól a Tesla
Privátbankár.hu | 2025. június 6. 09:09
Biztosra vehető, hogy a Tesla Cybertruck modellje azok közé az autók közé fog kerülni, amelyeknek szűk rajongótáboruk volt. A meglévő készletet azonban még el kéne adni.
Vállalat Ez vár ránk is? Elérhetetlenné válnak a legnépszerűbb pornóoldalak egy EU-s országban
Privátbankár.hu | 2025. június 4. 15:40
Felfüggesztik több pornóoldal elérését Franciaországban az új életkor-ellenőrzési törvény elleni tiltakozásul. A weboldalak tulajdonosa, az Aylo nem ért egyet azzal, hogy a weboldal látogatóinak hitelkártyával vagy személyi igazolvánnyal kell igazolniuk életkorukat.
Vállalat Technológiai együttműködésről egyeztetett a 4iG elnöke Azerbajdzsánban
Privátbankár.hu | 2025. június 3. 19:16
A 4iG elnöke, Jászai Gellért kétnapos látogatásán azeri kormányzati és üzleti szereplőkkel egyeztetett technológiai projektekről.
Vállalat Gigaleépítés után négynapos munkahetet vezetnek be a Volkswagennél
Herman Bernadett | 2025. június 3. 17:30
A 35 ezer fős leépítésből 20 ezer már megtörtént, most azt tervezi a német autógyártó, hogy 2027-től átáll a négynapos munkahétre a wolfsburgi üzemében.  
Vállalat Padlót fogott a Tesla Európában – egy, csak egy ország van talpon a vidéken
Privátbankár.hu | 2025. június 3. 13:16
Se a főnök, se az autók nem tetszenek az európai vevőknek. De van egy kivétel.
Vállalat Nagyot húzott az AutoWallis, a fél régióban teríthetik a kínai márkát
Privátbankár.hu | 2025. június 3. 11:41
Az év végén indul a NIO értékesítése.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG