2p
A dél-koreai gyártó menteni akarja az egyik legnagyobb piacát a felrobbanó Note 7 után. A vezetőik térdre borulva kértek bocsánatot és köszönték meg a maradék támogatást, ám a vásárlókat ez csak még jobban felhergelte. A világcégnek nem sikerült helyesen dekódolnia a kínai kultúra ősi szokásait.

Mindent megtesz a Samsung, hogy visszanyerje a kínai vásárlók bizalmát a Samsung Note 7-es óriási bukása után. Október 29-én 20 kínai és koreai vezető egy eseményen borult térdre a kereskedelmi partnerek előtt, hogy hálálkodjanak azért, mert kitartanak a gyártó mellett. Ez azonban a legnagyobb sértés volt - legalábbis a kínai közösségi oldalon, a Weibon lévő reakciókból ítélve.

Ahogy a Quartz is írja, Kínában csak a legszélsőségesebb esetekben ereszkednek térdre az emberek, ami a feudalizmusból maradt a modern generációkra: meghajolnak a szülők, a halottak, a mártír hősök és az istenek előtt áldásért, leborulnak az életükért, de nem akkor, amikor egy cég elbaltáz valamit.

Ráadásul a kínai vásárlók szerint nem is a kínai ügyvezetők voltak felelősök a robbanós telefon bukása miatt, hanem a koreaiak. A Samsung azt mondja, hogy az egész a helyi szervezet akciója volt, az ottani menedzsment döntött erről, miután kiderült: a fiaskó ellenére a kereskedők kitartanak és újabb szállítmányokat rendelnek a gyártótól.

A Note 7 szégyenteljes bukása 2,3 milliárd dolláros veszteséget okozott a Samsungnak. A készülékeket világszerte visszahívták és cserélték, aztán a második körben is hibás készülékeket adtak ki. Ekkor a Samsung teljesen leállt a forgalmazással és arra kért mindenkit, hogy kapcsolják ki és ne használják a telefont.

A rovat támogatója:
A rovat támogatója az MVM

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Elbocsátásokra készül egy autógyár, világszerte küldenek el embereket
Privátbankár.hu | 2025. június 30. 17:12
Önkéntes létszámleépítést tervez a Nissan.
Vállalat Baj van a légzsákokkal – újabb autókat hívnak vissza
Privátbankár.hu | 2025. június 28. 11:10
Sürgősen javítani kell.
Vállalat Furcsa mintát mutatnak a Mazda eladásának változásai
Privátbankár.hu | 2025. június 27. 16:15
A Mazda Motor Corporation pénteki közleménye szerint az idén január-májusban értékesített járműveinek száma éves szinten 4,3 százalékkal 533 402-re emelkedett.
Vállalat A BYD újabb gyárépítést indít, kormányzati segítséggel
Privátbankár.hu | 2025. június 27. 15:50
A kínai elektromos autógyártó 32 milliárd forintért épít buszgyártó üzemet Komáromban, jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter pénteken.
Vállalat Dobott egy hátast a Nike nyeresége
Privátbankár.hu | 2025. június 27. 14:33
Az amerikai sportszergyártó nyeresége 86 százalékkal zuhant a negyedik pénzügyi negyedévében az eladások csökkenése és a költséges vállalati szerkezetátalakítás hatására.
Vállalat Nagy siker a kínai mobiltelefongyártó második ajtómodellje
Privátbankár.hu | 2025. június 27. 13:20
Xiaomi új SUV-jára leadott hatalmas megrendelések fokozzák a Teslával szembeni kihívásokat.
Vállalat Nagy bejelentést tett a Magyar Telekom
Privátbankár.hu | 2025. június 26. 14:41
A Magyar Telekom 2025. június 26-án rendkívüli közgyűlést tartott, amelyen döntés született a Társaság passzív mobil infrastruktúra portfoliójának egy kizárólagos tulajdonú leányvállalatba történő szétválasztásáról.
Vállalat Lepacsizott a Mol és az MVM – befutott egy méretes olajszállítmány
Privátbankár.hu | 2025. június 26. 09:59
Megérkezett a horvát kikötőbe.
Vállalat Óriási üzlet közeleg az olajiparban?
Privátbankár.hu | 2025. június 26. 09:14
80 milliárd dolláros biznisz lehet.
Vállalat Az Uber boszorkányos módszerrel jutott hatalmas profithoz?
Privátbankár.hu | 2025. június 25. 17:31
Amerikai tudósok szerint egy algoritmus szisztematikusan megemelte a viteldíjakat a sofőrök és az utasok kárára. Korábban brit kutatók is erre jutottak. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG