Ilyen lett - forrás: tmholding.ru |
A felújítást végző Metrowagonmash a tesztek egy részét Budapesten végezte, egyebek mellett azt az úgynevezett „samponos tesztet” is, ahol a szerelvénynek csúszós sínfelületen kell megállnia. A teszt során a felújított orosz szerelvény fékrendszere megfelelően működött és az előírások szerint biztonságos távolságban megállította a vonatot. Emellett vizsgálták a vagonok elektromos szigetelését, szivárgászárását, valamint a vészhelyzeti kiürítés menetét is, ezeken is jól teljesítettek a szerelvények.
Az új szerelvényen egy modernizált, pneumatikus rendszer és fékrendszer kapott helyet, emellett teljes átalakításon esett át a meghajtórendszer is. Ennek köszönhetően a felújított vonatok energiafogyasztása 30 százalékkal alacsonyabb lesz. A belsőt sem felejtették el, vandálbiztos üléseket és kapaszkodókat szereltek a kocsikba, ráadásul az egész vonatbelső éghetetlen anyagból készült. A felújított szerelvények várható élettartama így 30 évvel lehet hosszabb.