Eredményesen zárult az almafogyasztást népszerűsítő héthetes kampány. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, az Agrármarketing Centrum, a Földművelésügyi Minisztérium, a FruitVeB, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal és az ALDI, az Auchan, a CBA, a Lidl, a METRO, a SPAR és a TESCO közös promóciója a kiváló minőségű hazai almára hívta fel a vásárlók figyelmét, megismertetve a gazdag fajtaválasztékot. A szervezők az adventi időszakban is alma vásárlására buzdítanak.
Nem eszünk elég almát
A magyar föld adottságai kiválóak a jó minőségű mezőgazdasági termékek előállításához, azonban a magyar gazdáknak minden évben az import áruk egyre nagyobb nyomásával kell szembesülniük.
A hazai éves fejenkénti almafogyasztás néhány évtizede még közelítette a 30 kg-ot, ez napjainkra 15 kg/fő/évre csökkent. A kamara elkötelezett ennek növelésében, hiszen a mintegy 27 ezer hektáron termesztett alma hazánk legjelentősebb gyümölcse. A köztestület ezért is köszönetét fejezi ki a kampányban résztvevőknek, hiszen kiemelten fontosnak tartja, hogy a hazai termel