Idén negyedik alkalommal rendezték meg a Lidl Wine Expo Hungary-t, ahol összesen 10 ország borszakértői kóstolták végig az ország borait. A rendezvényen összesen 800 féle bort kóstolhattak végig a szakértők, 7 régió 12 borvidékéről. A magyar borok egyébként nem csak itthon, hanem külföldön is népszerűek, tavaly a 11 millió eladott palackból 6,1 milliót értékesítettek külföldön, ezt közölte a Lidl Magyarország a Privátbankár.hu-val.
A magyar export és a külkereskedelmi mérleg többlete 2015 után 2016-ban is rekordszintre nőtt és megközelítette a 10 milliárd eurót, amely közel 16 százalékkal több az előző évinél. Ebben nagy szerepet kapott az élelmiszer- és borexport, utóbbi tavaly 87,7 millió eurót tett ki, amely több mint 6 százalékos növekedés az előző évhez képest, mondta el Dr. Szabó László, a Külgazdasági és Külügyminisztérium miniszterhelyettese.