Develor
KKV Egyre többet akarnak a magyarok – ez nyírja ki a szolgáltatószektort? 
Privátbankár.hu | 2018. január 28. 14:02
Ami tegnap még kiemelkedőnek számított, az mára már alapelvárássá érett: egyre jobban teljesítenek a hazai piacon tevékenykedő vállalkozások ügyfélélmény tekintetében, ugyanakkor az előttük álló kihívás is egyre nagyobb. Ugyanakkor továbbra is megéri átlagon felül teljesíteni, az elégedett ügyfélnél ugyanis nincs kifizetődőbb. A DEVELOR Országos Ügyfélélmény Kutatása szerint továbbra is a webshopokkal a legelégedettebbek a fogyasztók.
Vásárló Ne kedvezményt adjanak, hanem segítsenek, ha panaszkodunk! 
Privátbankár.hu | 2014. november 11. 17:30
Az ügyfél személyre szabott problémamegoldást vár, cserébe a panaszosból lehet a legelégedettebb vásárló a Develor felmérése szerint. A cégek tudják, hogy ha nem elégedettek az ügyfeleik, akkor veszik a kabátjukat, és mennek a konkurenciához. A bankoknak, közműszolgáltatóknak komoly hátrányból kell indulniuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG