Insurtech
Személyes pénzügyek Szeretik Emmát az ügyfelek: már 1400 szerződést hozott a magyar biztosítónak 
Privátbankár.hu | 2018. november 5. 14:40
Ezernégyszáz ügyfélszerződésen is túl van egy hónappal az indulás után az Uniqa új biztosítási platformja, a Cherrisk, amely komoly sikereket ért el kárügyintézés terén is: átlagosan 3 óra alatt rendeznek egy kárt. A rendszer megnyerte az E-Banking Summit Insurtech of the Year díját is. A rendszer lelke egy chatbot, egy intelligens algoritmus, Emma, aki asszisztensként segíti az ügyfeleket.
Pénzügyi szektor Megtalálják a bankok a módját, hogyan legyenek még gazdagabbak 
Privátbankár.hu | 2017. április 11. 15:12
Rengeteg módja van annak, hogy a bankok is kivegyék a részüket a fintech forradalomból és nélkülözhetetlen partnerei legyenek az újító cégeknek. A jó ötletekre még mindig egy zsák pénzt fizetnek világszerte, de nem árt Európának résen lennie, ha nem akar lemaradni - ezekről is szó volt az első hazai Fintech Show-n.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG