3p
Ezernégyszáz ügyfélszerződésen is túl van egy hónappal az indulás után az Uniqa új biztosítási platformja, a Cherrisk, amely komoly sikereket ért el kárügyintézés terén is: átlagosan 3 óra alatt rendeznek egy kárt. A rendszer megnyerte az E-Banking Summit Insurtech of the Year díját is. A rendszer lelke egy chatbot, egy intelligens algoritmus, Emma, aki asszisztensként segíti az ügyfeleket.

Az Uniqa új márkája, a Cherrisk a Spotify-hoz hasonlóan havidíjas alapon működik, a szerződéskötés chatboton (a bevezetőben említett Emma nevű intelligens algoritmuson) keresztül történik, a kárrendezés - amikor szükség van rá - online videós kapcsolattal megy. A kockázatközösséget egy belső valutával, cseresznyékkel ösztönzik arra, hogy csökkentsék egy esetleges balesetek kockázatát.

Kurtisz Krisztián, a Cherrisk és az Uniqa Biztosító vezérigazgatója a mérföldkőnek számító ezer ügyfél után kiadott közleményben elmondta, hogy beigazolódtak előzetes felméréseik és kutatásaik, mert "a fiatalabb generáció tagjai tényleg vágytak egy olyan gyors és egyszerű biztosítási megoldásra".

A Cherrisk az Uniqa Biztosító biztosító termékeit értékesíti. Jelenleg a legnépszerűbb biztosításuk az Utasbiztosítás, ezt követi az ügyfelek visszajelzései alapján kiemelkedő ár-érték arányú Lakásbiztosítás, és a Balesetbiztosítás. Egyetlen hónap alatt több mint 5000-en regisztráltak a platformon.

A modell megalkotásakor az is kiemelt cél volt az Uniqa projektcsapatán belül, hogy a szerződéskötés mellett a többi folyamatot is gyorsabbá és egyszerűbbé tegyék. Ezen folyamatok között kiemelt helyet foglalt el a kárrendezés, amiben eddig szintén komoly sikereket ért el a CHERRISK: az első hónapban átlagosan 3 óra alatt történtek meg a kárrendezések, a kártérítés kiutalásával együtt.

Kurtisz kiemelte, hogy az új platform létrehozásával az egész biztosítási élményt új alapokra akarták helyezni. A vezérigazgató ebből a szempontból is sikeresnek ítéli az első hónapot. Mint mondta, különösen sokan dicsérték virtuális biztosítási asszisztensüket, Emmát. Volt, aki a kedvességét, más a humorát emelte ki, és meglepődött, hogy a biztosítási ügyeket is lehet könnyedén kezelni. Másokat kárrendezés gyorsasága, rugalmassága és ügyfélszolgálat hatékonysága lepte meg - tette hozzá Kurtisz Krisztián.

A biztosítási platform az első hónap végén elindította közösségtámogató felületét is. Ezen keresztül a Cherrisk felhasználói közösen választhatják ki, mely jótékonysági javaslatokat szeretnék támogatni. A kiválasztott célokra Cherrisk cseresznyéik felhasználásával adakozhatnak is. Cseresznyéket játékos kockázatcsökkentő feladatok elvégzéséért kaphatnak a felhasználók, ezeket válthatják 1:1 arányban forintra. Az oldalon eddig közel egymillió cseresznyét osztottak ki, amiket díjaik csökkentésére is felhasználhatnak a regisztráltak.

„Az első hónap sikereit látva az eddigieknél is biztosabbak vagyunk benne, hogy a megkezdett úton kell tovább haladnunk és fejlődnünk ügyfeleink élménye érdekében. Ebben még inkább megerősített minket, hogy alig néhány héttel indulásunk után a CHERRISK megnyerte az E-Banking Summit Insurtech of the Year díját is.” – hangsúlyozta Imre Kata, a CHERRISK Marketing és PR vezetője.

Az E-Banking Summit & Expo hazánk legrégebbi Fintech csúcstalálkozója, melyen a hazai e-banking és insurtech szektor tagjai vesznek részt 2005-óta. A díjak nyerteseit minden évben az előző év konferenciájának résztvevői szavazzák meg 5 különböző kategóriában.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Személyes pénzügyek Netes vásárlásokhoz is tökéletes választás a Mastercard Gold betéti kártya
PR | 2024. december 2. 14:44
Akár online vennénk koncertjegyet karácsonyi meglepetésként, akár egy hagyományos boltban szereznénk be az ajándékokat, a Mastercard Gold betéti kártya mindkét esetben kéznél van. A biztonságos használat az internetes vásárlásoknál is alap, az OTP Bank prémium szolgáltatásaihoz kapcsolódva pedig még díjmentes is.
Személyes pénzügyek Itt vannak a munkáshitel részletei – kemény feltételek kerültek be, érdemes vigyázni
Privátbankár.hu | 2024. november 30. 09:11
Nem lesz teljesen ingyen a kamatmentes hitel, aki pedig nem teljesíti a feltételeket, az hirtelen nagyon sok pénzzel is tartozhat az államnak.
Személyes pénzügyek Belső kereslet nincs, megoldás az önkéntes nyugdíjpénztárak kasszáinak feltörése
Hollós János | 2024. november 27. 10:51
Pogátsa Zoltán közgazdász, szociológus szerint a rendszerváltás óta minden kormány sokat tett azért, hogy a magyar jóléti rendszert lebontsa. Most már ki is mondják, helyette itt a munkaalapú társadalom. Egyebek mellett erről is szó volt a Klasszis Média „Nyugdíjszerviz – A nyugdíjmegtakarítások és a lakhatás jövője” címmel rendezett konferenciáján.
Személyes pénzügyek Start-számla: a legjobb döntés a gyermeked jövőjéért
PR | 2024. november 26. 18:31
A családok többsége ma már a kincstári Start-számlán Babakötvény formájában takarékoskodik gyermekének. De miért érdemes megnyitni ezt a számlát, és Babakötvényt vásárolni a Magyar Államkincstárnál? Mert infláció feletti kamatozást nyújt, és a számlára befizető családok évente állami támogatásban is részesülnek.
Személyes pénzügyek Kétszer ad, aki gyorsan ad
Natív tartalom | 2024. november 26. 14:27
Szeptember 1-jétől elindultak és minden fogyasztó számára ingyenesen elérhetővé váltak az azonnali fizetési rendszerre építő qvik szolgáltatások. Az új technológia bevezetésével a legtöbb fizetési helyzetben használható versenyképes, biztonságos és hazai fejlesztésű alternatívát teremtett a jegybank. A qvik fizetés minden formája törvényileg ingyenes minden fogyasztó számára, miközben a kereskedők is a korábbiaknál lényegesen olcsóbb megoldást használhatnak. A Raiffeisen Bank az elsők között fejlesztett megoldásokat a vállalkozások részére. Ezekről a szolgáltatásokról beszélgettünk Czimer Gergellyel, a Raiffeisen Bank ügyvezető igazgatójával.
Személyes pénzügyek A pénzzel törődni kell, de a legjobb ezt szakemberekre bízni
PR | 2024. november 25. 10:18
Miközben a kamatok világszerte egyre alacsonyabbak, és a forint is veszít értékéből, idén is rekordokat döntögettek a tőzsdeindexek és a nemesfémek. Bár az infláció is csökken, a pénz értékének megőrzése nem garantált, és minél több pénze van valakinek, annál érdemesebb azt szakértőkre bíznia. Mégpedig olyanokra, akik végre személyes kapcsolatban állnak az ügyféllel, és rá szabott megoldásokat nyújtanak.
Személyes pénzügyek Jobb lehet jövőre a lakhatási támogatás a béremelésnél?
Privátbankár.hu | 2024. november 22. 12:59
A munkaadóknak is érdemes utánaszámolniuk, hogy melyikkel tudják jobban megtartani dolgozóikat.
Személyes pénzügyek Az MBH Bank ezzel segíti az otthonteremtést jövőre
Privátbankár.hu | 2024. november 22. 10:51
A bankcsoport elkezdte kidolgozni saját, legfeljebb 5 százalékos éves kamatozású, folyósítási és hitelbírálati díj nélküli jelzáloghitel-konstrukcióját.
Személyes pénzügyek Markánsan változott a lakásbérlés megítélése
Privátbankár.hu | 2024. november 22. 10:16
Hatnak a magas lakásárak, de még mindig sokan pénzkidobásnak tartják a lakásbérlést.
Személyes pénzügyek Még mindig sokat keresnek a hazai brókerek az ügyfeleik aktivitásán
Privátbankár.hu | 2024. november 22. 07:35
A befektetési szolgáltatóknak az idén is hatalmas profitot termelnek az ügyfelek, de ez elmaradhat a tavalyi csúcstól, aminek az egyik oka, hogy egy nagy piaci szereplő beolvadt ír anyacégébe.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG