3p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Ezernégyszáz ügyfélszerződésen is túl van egy hónappal az indulás után az Uniqa új biztosítási platformja, a Cherrisk, amely komoly sikereket ért el kárügyintézés terén is: átlagosan 3 óra alatt rendeznek egy kárt. A rendszer megnyerte az E-Banking Summit Insurtech of the Year díját is. A rendszer lelke egy chatbot, egy intelligens algoritmus, Emma, aki asszisztensként segíti az ügyfeleket.

Az Uniqa új márkája, a Cherrisk a Spotify-hoz hasonlóan havidíjas alapon működik, a szerződéskötés chatboton (a bevezetőben említett Emma nevű intelligens algoritmuson) keresztül történik, a kárrendezés - amikor szükség van rá - online videós kapcsolattal megy. A kockázatközösséget egy belső valutával, cseresznyékkel ösztönzik arra, hogy csökkentsék egy esetleges balesetek kockázatát.

Kurtisz Krisztián, a Cherrisk és az Uniqa Biztosító vezérigazgatója a mérföldkőnek számító ezer ügyfél után kiadott közleményben elmondta, hogy beigazolódtak előzetes felméréseik és kutatásaik, mert "a fiatalabb generáció tagjai tényleg vágytak egy olyan gyors és egyszerű biztosítási megoldásra".

A Cherrisk az Uniqa Biztosító biztosító termékeit értékesíti. Jelenleg a legnépszerűbb biztosításuk az Utasbiztosítás, ezt követi az ügyfelek visszajelzései alapján kiemelkedő ár-érték arányú Lakásbiztosítás, és a Balesetbiztosítás. Egyetlen hónap alatt több mint 5000-en regisztráltak a platformon.

A modell megalkotásakor az is kiemelt cél volt az Uniqa projektcsapatán belül, hogy a szerződéskötés mellett a többi folyamatot is gyorsabbá és egyszerűbbé tegyék. Ezen folyamatok között kiemelt helyet foglalt el a kárrendezés, amiben eddig szintén komoly sikereket ért el a CHERRISK: az első hónapban átlagosan 3 óra alatt történtek meg a kárrendezések, a kártérítés kiutalásával együtt.

Kurtisz kiemelte, hogy az új platform létrehozásával az egész biztosítási élményt új alapokra akarták helyezni. A vezérigazgató ebből a szempontból is sikeresnek ítéli az első hónapot. Mint mondta, különösen sokan dicsérték virtuális biztosítási asszisztensüket, Emmát. Volt, aki a kedvességét, más a humorát emelte ki, és meglepődött, hogy a biztosítási ügyeket is lehet könnyedén kezelni. Másokat kárrendezés gyorsasága, rugalmassága és ügyfélszolgálat hatékonysága lepte meg - tette hozzá Kurtisz Krisztián.

A biztosítási platform az első hónap végén elindította közösségtámogató felületét is. Ezen keresztül a Cherrisk felhasználói közösen választhatják ki, mely jótékonysági javaslatokat szeretnék támogatni. A kiválasztott célokra Cherrisk cseresznyéik felhasználásával adakozhatnak is. Cseresznyéket játékos kockázatcsökkentő feladatok elvégzéséért kaphatnak a felhasználók, ezeket válthatják 1:1 arányban forintra. Az oldalon eddig közel egymillió cseresznyét osztottak ki, amiket díjaik csökkentésére is felhasználhatnak a regisztráltak.

„Az első hónap sikereit látva az eddigieknél is biztosabbak vagyunk benne, hogy a megkezdett úton kell tovább haladnunk és fejlődnünk ügyfeleink élménye érdekében. Ebben még inkább megerősített minket, hogy alig néhány héttel indulásunk után a CHERRISK megnyerte az E-Banking Summit Insurtech of the Year díját is.” – hangsúlyozta Imre Kata, a CHERRISK Marketing és PR vezetője.

Az E-Banking Summit & Expo hazánk legrégebbi Fintech csúcstalálkozója, melyen a hazai e-banking és insurtech szektor tagjai vesznek részt 2005-óta. A díjak nyerteseit minden évben az előző év konferenciájának résztvevői szavazzák meg 5 különböző kategóriában.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Személyes pénzügyek Otthon Start: a vártnál szerényebb számok jöttek ki
Privátbankár.hu | 2025. november 3. 14:08
Megjelentek a Magyar Nemzeti Bank (MNB) várva várt, szeptemberre vonatkozó jelzáloghitel-piaci adatai. A friss adatsor különlegessége, hogy azok most először adnak képet a szeptember 1-jén elindult Otthon Start Program hitelpiaci hatásairól. A korábban elhangzottakhoz képest azonban némi csalódást okoztak a most megjelent számok, ugyanis sem a kihelyezett hitelösszeg, sem a szerződésszám nem számít kiemelkedőnek. Az ugyanakkor igaz, hogy az új szerződéseken belül a támogatott lakáshitelek aránya jelentősen megugrott a korábbiakhoz képest – írja közleményében a Bank360.
Személyes pénzügyek Minden banki ügyfelet érintő fordulat készül Magyarországon a fizetésekben
Privátbankár.hu | 2025. november 2. 08:55
Már minden kétszázadik azonnali utalás qvik-en keresztül történik – derül ki a Magyar Nemzeti Bank legfrissebb adataiból. A forgalom alig fél év alatt hétszeresére nőtt, ami a digitális fizetések új korszakát vetíti előre. „A qvik valódi alternatívája lehet a bankkártyának, különösen, ha a kereskedők tömegesen csatlakoznak” – mondja Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője.
Személyes pénzügyek Ezek a legnagyobb tévhitek a megtakarításokról
Herman Bernadett | 2025. október 31. 10:28
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) Megtakarítási jelentése összeszedte a befektetésekkel kapcsolatos leggyakoribb tévhiteket. Ha ezeket a hibákat nem követi el, sokkal több pénze lesz. 
Személyes pénzügyek Nincs jó hírünk: bárki a banki csalók áldozatává válhat
Herman Bernadett | 2025. október 30. 14:27
Rekordot döntött a bankszámlák elleni támadások száma. A Klasszis Podcastban Bártfai Gáborral, a CIB Bank információbiztonsági vezetőjével jártuk körül, melyek a tipikus csalási módozatok és hogyan védekezhetünk ellenük.
Személyes pénzügyek Akciókkal csábítanak a bankok – ha megtakarítana, most figyeljen!
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:59
Jön a takarékosság világnapja.
Személyes pénzügyek A magyarok harmada állandó anyagi szorongásban él
Privátbankár.hu | 2025. október 28. 17:16
Minden második magyar rendszeresen él át negatív stresszt, amelynek legfőbb okozója a túlhajszolt életmódunk, a munkahelyi, családi vagy párkapcsolati konfliktusaink, miközben minden harmadik ember szorong állandó jelleggel az anyagiak miatt. Az NN Biztosító kutatása azt is feltárta, hogy az egyes generációk mi miatt aggódnak a leginkább és melyik a stressznek leginkább kitett korosztály.
Személyes pénzügyek Könnyítés jön az idősebb várandós édesanyáknak a CSOK Plusznál
Privátbankár.hu | 2025. október 28. 06:34
Az éjszaka társadalmi egyeztetésre bocsátott jogszabálytervezet alapján a kormány módosítana a CSOK Plusz szabályain. A házaspárok életkorára vonatkozó feltételhez nyúlna hozzá a jogalkotó – írja a Bankmonitor.
Személyes pénzügyek Miért nincs a magyaroknak megtakarításuk?
Privátbankár.hu | 2025. október 27. 15:36
A magyar családok héttizedének csökkent a megtakarítása az elmúlt években, miközben a vagyonosok gazdagodtak. Az infláció a szegények és a középosztály megtakarításait is megkurtította. Erről is beszélt Herman Bernadett, lapunk főmunkatársa a Trend FM hétfői adásában. 
Személyes pénzügyek Több mint 650 ezer hitel szerepel a bankok fekelistáján
Privátbankár.hu | 2025. október 24. 11:15
Szeptemberben 654 ezer lakossági mulasztást tartottak nyilván a Központi Hitelinformációs Rendszerben (KHR), ami csaknem tizedével kevesebb a múlt év véginél.
Személyes pénzügyek Sokkal több, mint pénzkérdés: eljött több ezer diák nagy napja
Privátbankár.hu | 2025. október 23. 11:31
Jelentős érdeklődés mellett indult el a Privátbankár pénzügyi tudatossági versenye. A Legyél Te is Pénzügyi Junior Klasszis! vetélkedőn a technikumok és szakképző iskolák diákjai szállnak harcba az elengedhetetlen tudásért és persze a milliós összértékű nyereményekért.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG