A szakember eddig a cég szakmai igazgatója volt. A 34 éves online marketing szakértő leginkább a nem-életbiztosítási konstrukciókkal, valamint az egyéb pénzügyi termékekkel és szolgáltatásokkal foglalkozik. Marosvölgyi Péter pályafutását 2001-ben, programozóként kezdte a Magyarországon elsőként indult, és manapság az egyik piacvezetőnek számító online biztosítási alkuszi szolgáltatást nyújtó Netrisk.hu-nál. 2006-tól a CLB Független Biztosítási Alkusz Kft. üzletág-vezetőjeként dolgozott, és szerepet vállalt a társaság online értékesítési ágazatának felépítésében és sikeres elindításában.
Marosvölgyi Péter 2009 januárjában csatlakozott az AegonMagyarországhoz, ahol részt vett a 2009 áprilisa óta működő Aegondirekt.hu létrehozásában, amely mára egyike a hazai piacvezető szereplőknek az innovatív direktbiztosítási szolgáltatásokat kínáló vállalatok között. Munkatársaival olyan egyedi termékek kidolgozásában és bevezetésében vett részt, mint a kisállat-biztosítás, vagy a nemrég megjelent kerékpár biztosítás. Az Aegondirekt.hu oldalon keresztül az elmúlt három évben mintegy 30 ezren kötöttek biztosítást.