Ahogy a sonkák esetében, a friss húsok terén is megfigyelhető volt a gyártói márkák erősödése, de a vásárlói döntések elsődleges szempontja továbbra is a fogyasztói ár. Emelkedett a sertés- és marhahús iránti kereslet is, melyek közül a legnépszerűbb termékeknek a lapocka, a tarja és a csont nélküli karaj bizonyult. Bár a friss húsok területen kisebb a szezonális hatás mint a sonka területén, a Tesco mintegy 30 százalékos forgalmi emelkedésről számolt be egy átlagos héthez képest.
A húsféléken kívül az elmaradhatatlan húsvéti tojás is óriási mennyiségben fogyott a Húsvét előtti napokban. Az ünnepi időszakban természetesen a tojás forgalma is megháromszorozódott. A húsvéti csoki nyuszik és tojások eladásában megfigyelhető volt egy új fogyasztói irányvonal: a vásárlók a tejbevonó masszából készült termékek helyett inkább a minőségi húsvéti édességeket keresték. Míg a húsvéti csoki nyuszik és tojások forgalma nem emelkedett a tavalyi évhez képest, a különlegesebb csoki figurák (pl. bárány, katicabogár) és a húsvéti csomagok népszerűsége jelentősen megnőtt.
Locsoló kölniből kétszer annyi fogyott, mint a tavalyi év húsvéti időszakában. Mivel idén a Húsvét április végére esett, így a húsvéti termékeken kívül már a kertészeti cikkek és szabadtéri gyermekjátékok népszerűek voltak. A jó idő beköszöntével jobban fogytak a hagyományos és mesefigurákkal díszített gyermek kerékpárok és rollerek, görkorcsolya szettek, színes szélforgók - derül ki a Tesco közleményéből.
Privátbankár