1. Bízzunk a szakemberekben!
Könnyen beláthatjuk, hogy kevesebb idő jut ügyfeleinkre, ha az internet szolgáltatással kapcsolatos feladatokat is nekünk kell ellátni. Ne gondoljuk, hogy egy kisvállalatnak nincs szüksége profi infrastruktúrára, hiszen az elengedhetetlen a folyamatos és biztonságos üzletmenethez. Amennyiben egy megbízható szolgáltató felügyeli a távközlési rendszerünket, egyszerűbbé és költséghatékonyabbá válik az üzemeltetés, ráadásul az adataink is biztonságban lesznek.
2. Válasszunk személyre szabott szolgáltatást!
Ahány vállalkozás, annyi igény – ezért érdemes olyan távközlési szolgáltatást választanunk, amely a lehető legjobban illeszkedik cégünk profiljához. Egy tanácsadó cégnél és egy vendéglátóhelyen például teljesen más csomagra van szükség: míg az előbbinél fontos, hogy a munkatársak céges irodai telefont használhassanak, az utóbbinál nagyban növeli az üzlet sikerét, ha van televízió. Az Invitel kisvállalati ajánlataiban magunknak állíthatjuk össze a csomagjainkat, így a szolgáltatásokat az üzleti igényeinkhez igazíthatjuk.
3. Kérjünk segítséget!
Amennyiben nem vagyunk IT-szakértők, sajnos előfordulhatnak olyan hibák vagy biztonsági problémák, amelyeket saját magunk nem tudunk megoldani. Ez amellett, hogy megnehezíti a cég mindennapos működését, akár a hírnevét is ronthatja. Ezért érdemes olyan szolgáltatót választanunk, amelyre nyugodtan rábízhatjuk a technológiai és kiberbiztonsági kérdéseket, így megelőzhetjük az esetleges problémákat. A gyorsított hibaelhárításnak és a 0-24 órás technikai segítségnyújtásnak köszönhetően felmerülő informatikai nehézségek esetén az Invitel szakképzett és tapasztalt munkatársaira mindig számíthatunk, így nyugodtan koncentrálhatunk vállalkozásunkra, illetve az üzletre.
4. Nyújtsunk extrát az ügyfeleknek is!
Egy cégünkre szabott csomag vásárlásával nem csak a működéshez szükséges infrastruktúrát teremthetjük meg, de az ügyfelek bizalmát is könnyebben elnyerhetjük. A vásárlók, illetve vendégeink szívesebben tartózkodnak üzletünkben, ha ingyenes Wi-Fi-n keresztül használhatják az internetet vagy tévézéssel üthetik el a várakozás idejét.
5. Válasszuk a kedvezményes ajánlatot!
Ha kiválasztottuk a számunkra fontos szolgáltatásokat, érdemes keresni olyan kombinált kisvállalkozói csomagot, amely minden igényünket magában foglalja, így pénzt is spórolhatunk. Az Invitelnél például a Profi csomag vezetékes szolgáltatásai (internet, telefon, tévé) közül minél többfajtát rendelnek meg egyidejűleg, annál nagyobb kedvezményben részesülhetnek a vállalkozások. Két termék együttes megvásárlása esetén 20% kedvezményt adnak a szolgáltatás árából, három termék esetén pedig 30%-ot.
Az érdeklődők további hasznos információkkal kapcsolatban az Invitel 06 80 881 881-es kisvállalati telefonszámán, valamint az invitel.hu oldalon tájékozódhatnak.