Takács Zoltán, az IBM Data Storage Systems igazgatója elmondta: 2010 óta 450 új munkahelyet hoztak létre Székesfehérváron, ebből száznyolcvanat a most záruló 1,5 milliárd forintos projekt révén. Az új munkavállalók magas szintű szolgáltatásokat nyújtanak üzleti partnereiknek, ezért fontos követelmény volt az angolon kívül az olasz, a spanyol, a francia, a lengyel, a finn és a norvég nyelv ismerete. Jelenleg ezernél többen dolgoznak a központban, 99 százalékuk magyar, többségük székesfehérvári vagy környékbeli lakos.
Az IBM a székesfehérvári mellett mindössze nyolc hasonló ügyfélközpontot üzemeltet a világon. Székesfehérváron 1997 óta működteti egyik stratégiai fontosságú nemzetközi szolgáltató központját. A Nemzetközi Szolgáltató Központ – az IBM Delivery Center Central Europe – biztosítja az IBM és globális ügyfelei számára az operációsrendszer-támogatással, adattárolás-kezeléssel és a rendszerhálózatok távfelügyeletével kapcsolatos szolgáltatásokat. A jól képzett, több nyelvet beszélő szakemberek elsősorban Unix, Linux és Windows rendszerekhez és a rajtuk futó különböző alkalmazások működtetéséhez nyújtanak támogatást az IBM európai és észak-amerikai ügyfeleinek.