A versenyt szervező MasterCard azon bankok jelentkezését várta az év bankja kategóriában, amelyek a lakossági ügyfeleiknek a termékek, szolgáltatások széles portfólióját kínálják. Az év bankja címért olyan intézmények indulhattak, amelyek 2009-2010 során komoly eredményeket értek el akár a piaci részesedés növelésében, akár az ügyfélszám-gyarapításban, akár a termékfejlesztésben.
Az FHB Bank 2009-2010 során nyereségességét megőrizte, az uniós stresszteszten, a hazai elemzők értékelésében is jól szerepelt. Közben jelentősen gyarapította ügyfeleinek számát és piaci részesedését.
Az év legjelentősebb hazai banki tranzakciójaként az FHB megvásárolta teljes fiókhálózatával az Allianz Bank Zrt.-t. Olyan együttműködést alakított ki az Allianz Hungária Biztosító Zrt.-vel, amely a két önálló cégcsoport vállalatait egyesíti az ügyfelek felé.
Az FHB Bank megújította a lakossági és vállalati, hitel- és számlatermékeit, szélesítette tevékenységeinek körét is - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.
Az idei versenyben további két helyezést ért még el az FHB. Az év lakossági számlacsomagja 2010 kategóriában a 14-24 éves korosztály számára elérhető, Gróf Balázs által rajzolt képregényes bankkártyái és kommunikációs anyagai révén is egyedi FHB Hello számlacsomagot tette a harmadik helyre a zsűri. A közel száztagú (többek közt gazdasági, pénzügyi szakértőkből, vezetőkből, újságírókból álló) ítészek szerint Az év leginnovatívabb bankja 2010 kategóriában pedig szintén harmadik helyet érdemelt az FHB Csereingatlan Program.
Privátbankár