Az öt vizsgált dimenzió mindegyikében közepes vagy gyenge átlageredményt értek el a vizsgált cégek. A Leadership, azaz a jövőre vonatkozó tervek és a vállalatirányítási kérdések terén érték el a legmagasabb átlagos pontszámot a szektor képviselői, ugyanakkor az érintettek ezt találták reputációs szempontból a legkevésbé fontos dimenziónak.
A második legjobban szereplő dimenzió az Elismertség lett, ahol a partneri és munkaadói vonzerőt, illetve a termékek és szolgáltatások észlelt minőségét ítélték meg a kutatás résztvevői. Hangsúlyozták, hogy a megbízások függvényében folyamatosan változó munkaadói állomány toborzása és megtartása, illetve a tehetséges munkaerő megszerzése érdekében a gyártócégek esetében kiemelt fontossággal bír a jó munkaadói reputáció.
Közepesen gyengének mondható a szektor szereplőinek a Vállalati polgárság terén elért eredménye, amely az öt vizsgált dimenzió közül a harmadik lett. A vállalat szűkebb és tágabb környezetéhez való viszonyulását jellemzi, ennek részeként többek között az írott és íratlan szabályok betartását vizsgálja. Erre a területre vonatkozóan az érintettek az elektronikai hulladékokkal kapcsolatos felelősséget emelték ki. Véleményük szerint a szektor szereplőinek nagyobb szerepet kellene vállalniuk az elektronikai hulladék leadásával, újrahasznosításával és veszélyeivel összefüggő edukáció terén.
Az előző dimenziók pontszámaitól némileg elmaradva a Hitelesség lett a negyedik, amelyben a vállalati működés hitelességéről és átláthatóságáról mondtak véleményt a kutatás résztvevői, akik ezt tartották a legfontosabb területnek. A megrendelési volumen hullámzása miatt kérdésesnek tartották az elektronikai cégek hitelességét, ami nagyfokú bizalmatlanságot eredményezett a különböző érintetti csoportok képviselőinek körében.
Arra is felhívták a figyelmet, hogy mivel a szektor szereplői elsősorban az olcsó munkaerő miatt választották Magyarországot, hosszú távú jelenlétük elég bizonytalan, ez tovább növeli a bizalmatlanságot. Az ötödik helyre pedig a vállalatok és érintettjeik közötti partneri kapcsolatok megítélése, azaz az Érzelmi közelség került, ez lett tehát a leggyengébben teljesítő dimenzió.
Privátbankár