1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

KKV
Vállalatának szüksége lenne újragondolnia az ügyfélstratégiáját a fokozódó versenykörnyezetben? Napi szinten felmerülnek vállalatánál a „CRM”, „customer value” és „relationship management” kifejezések?

Ezeket a fogalmakat a közhasználatban Don Peppers terjesztette el, aki a New York Times szerint 50 legrangosabb üzleti gondolkodó között számon tartott CRM guru. Ő a 1:1 marketing megalkotója is, amely egy teljesen új vásárló-orientált stratégiát jelent; a vevőadatbázis és az interaktív kommunikáció használatával személyre szabottan kínálja a vállalat többféle termékét vagy szolgáltatását. Ennek fényében Don Peppers cége, a Peppers & Rogers Group, - amely a világ első számú ügyfélközpontú tanácsadó cége - az ügyfelek személyes igényeire kínál megoldást.

A CRM guru, aki a Rules to Break & Laws to Follow és más nemzetközi sikerkönyvek szerzője is egyben, az IIR Magyarország szervezésében most Budapestre látogat. Egész napos prezentációja segít Önnek abban, hogy újraértelmezze és átgondolja marketing- és ügyfélkapcsolat menedzsment stratégiáját!

Az első napon Don Peppers előadásában a résztvevők megtudhatják, hogyan alkalmazkodhat a stratégia az egyes ügyfélértékekhez, továbbá, hogy a vállalati kultúrának milyen szerepe van a sikeres ügyfélkapcsolatokban. Az előadás során választ kaphatnak arra, hogy mit tehetnek a közösségi médiumok vállalatunkért, és példákon keresztül láthatóvá válik, az egyes social media eszközök miként tudják pozitívan befolyásolni a vállalat életét. Végül a másnapi szemináriumot előre vetítve, a napot egy kerekasztal beszélgetés zárja, amelynek résztvevői: Magyar Marketing Szövetség általános alelnöke, Vodafone Magyarország Zrt. CRM Program Managere, Budapest Bank Nyrt. CRM és Árazási vezetője, a Fővárosi Vízművek Zrt. marketing vezetője és a SAS Magyarország képviselője is. A fő téma a magyar piac és a nemzetközi trendek összehasonlítása lesz.

A második napon, egy szeminárium keretében a résztvevők megtudhatják, mitől lesz páratlan az ügyfélélmény a Vodafone jelenleg is futó CRM projektjének bemutatásával, valamint a hűségprogramok megtervezésének és kivitelezésének kritikus lépéseit az AXA Csoport esettanulmánya alapján. Utóbbiról Kun Zoltán, ügyfélszolgálati igazgató fog beszélni. Továbbá, Balás Zoltán (Retail Business Development Office) a résztvevőknek a CRM-kontrollingról tart előadást az Intesa Sanpaolo bank képviselőjeként. Az ügyfélkezelés újratervezéséről és az új üzleti kapcsolatok kiépítéséről a social media korában.

Amennyiben a fenti kérdések Önt is foglalkoztatják, jöjjön el 2011. december 1-jén az IIR Magyarország egész napos konferenciájára, és ne mulassza el a december 2-ai szemináriumot sem, amelynek fókusza a hazai gyakorlaton van, lehetőséget adva arra, hogy interaktív jelleggel tanuljanak a résztvevők a CRM nagyvállalati tapasztalataiból a social media által átitatott üzleti környezetben!
És ha még ez sem lenne elég, ne feledje, mindezek mellett a konferencián a résztvevők között értékes ajándékok kerülnek kisorsolásra!

Ha kíváncsi a részletekre, bővebb információkat a rendezvényről és regisztrációról az IIR Magyarország honlapján: www.iir-hungary.hu talál!

(x)

Címkék: KKV

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Zuhog a pénzeső: még több magyar cégnek jut támogatás
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 14:15
Már több mint 1300 cég örülhetett.
KKV Még mindig lehet pályázni elektromos autó vásárlására
Privátbankár.hu | 2025. július 1. 09:55
Több, mint 6 ezer támogatási szerződést írtak alá eddig, a 30 milliárdos keretből 26,8 milliárd forintot ítéltek oda. 
KKV Nagy Mártonék megnyitották a pénzesőt: a cégek sorban állnak
Privátbankár.hu | 2025. június 30. 16:17
Érkeznek a támogatások, tartják a markukat a cégek.
KKV Megnyitották a pénzcsapot, jó hírt kaptak a cégek
Privátbankár.hu | 2025. május 22. 14:21
Megnyílt a lehetőség.
KKV Itt egy lehetőség, ami még jól jöhet a magyar cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. május 5. 15:32
Két új termék.
KKV Aggasztó számokat találtunk: bajban vannak a magyar cégek
Kollár Dóra | 2025. április 30. 05:59
A kiberbűnözés alapvetően a modern kor jelensége, a dübörgő digitalizáció miatt minden eddiginél többen lesnek a gyanútlan felhasználókra az interneten. A támadók azonban nemcsak a magánszemélyeket, hanem a cégeket is támadják.
KKV Megnyílt út a magyar cégek előtt: könnyebben elérhetők az uniós hitelek
Privátbankár.hu | 2025. április 14. 17:04
Tovább egyszerűsödött az uniós források elérése a vállalkozások számára, egyre többen használják ki a lehetőséget.
KKV Milliókat is megspórolhat, aki jókor észbe kap
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 10:08
A Széchenyi Kártya Program államilag támogatott beruházási hiteleinek kamata február 17-től további fél százalékponttal csökkent, így ezek már 3 százalékos kamatozással elérhetőek. Ennek köszönhetően egy százmillió forintos beruházási kölcsön hitelterhe több millió forinttal csökkenhet.
KKV Pénzeső vár a kkv-kra
Privátbankár.hu | 2024. december 4. 16:49
A hazai kkv-k eddigi legszélesebb köre juthat tőkefinanszírozáshoz a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével.
KKV Már néhány perc alatt megtudhatja, vállalkozása megfelel-e a pályázati feltételeknek
Natív tartalom | 2024. november 13. 11:21
A pályázási folyamatot megkönnyítő, új digitális előszűrő szolgáltatás érhető el októbertől az MBH Csoport mikro-, kis- és középvállalatoknak szóló BUPA platformján. A cégek azonban nemcsak a pályázatokhoz, hanem teljes életútjuk során asszisztenciát kaphatnak a digitális felületen.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG