A vizsgálat szerint a LIB Magyarország azt üzente a fogyasztóknak telefonos és szóbeli tájékoztatásaival, hogy meglévő üdülési jogaikat megvásárolja, a vásárlás ellenértékeként kapható LIB pontokat pedig a fogyasztók egy erre a célra kialakított rendszerben költhetik el. A valódi szándék azonban a fogyasztók beléptetése volt a rendszerbe, akiktől ezek után a rendszerhasználatért is díjat szedett, erről őket azonban előtte nem tájékoztatta. Súlyosbító körülmény, hogy a panaszok és az átírási nehézségek ellenére sem változtattak a magatartásukon.
Csak a baj van velük
A GVH az elmúlt években több versenyfelügyeleti eljárást indított üdülési jogok továbbértékesítésével kapcsolatos üzleti gyakorlatok és szóbeli tájékoztatások vizsgálatára, és figyelemfelhívó tájékoztatást is közzétett, amely a honlapján itt olvasható. A GVH „Gondolja Végig Higgadtan” elnevezésű kampányának további tájékoztatói a Gondolja Végig Higgadtan menüpont alatt olvashatók. A korábbi ügyekről egyébként mi is írtunk, cikkeinket itt olvashatod a Privátbankár.hu-n. >>>