Váradi János ügyvezető igazgató, PayU Hungary |
Mostanában a kkv-k a különböző rendelkezésre álló uniós illetve magyar fejlesztési források bűvkörében élnek és elfelejtik, hogy a növekedéshez nem csak a fejlesztési pénzeken keresztül vezet az út, hanem a meglévő piac hatékonyabb kihasználásán és új piacok nyitásán is - mondta a Privátbankárnak Váradi János a PayU Hungary ügyvezető igazgatója.
Az ma már elfogadott tény, hogy aki nincs jelen az interneten az szinte nem is létezik. A leendő ügyfelek és vásárlók több mint 60%-a az interneten keres partnert vagy szolgáltatást, ezért fontos az online jelenlét.
Többszörösére nőhet a piac
Ha már van online jelenlét, akkor már csak néhány lépés választ el minket attól, hogy ne csak kommunikációs célra, hanem értékesítési csatornaként is használjuk a netet. Arról nem is beszélve, hogy az interneten a piacunk hirtelen többszörösére is nőhet, például a határon túli magyarok elérésével vagy ha angolul is fut az oldal akkor az egész világ potenciálisan a piacunk része lehet - mondta az ügyvezető igazgató.
Mindez nem ér semmit ha a honlapunkra érkező leendő ügyfél nem tudja az ott található szolgáltatást vagy terméket azonnal impulzus alapon megrendelni vagy lefoglalni. A hatékony online jelenléthez elengedhetetlenül fontos a fizetési opció megléte. A kérdés már csak az, hogy bankhoz forduljunk ez ügyben vagy keressünk erre szakosodott specialistát?
Szeretnél még infókat a lehetőségekről? Váradi János a Privátbankár.hu január 29-i konferenciáján tart előadást!
Fókuszban az ügyfélszerzés
akkor itt a helyed! Weben a cégem – kommunikáció és ügyfélszerzés a neten Mottó: "Istennek is szüksége van reklámra. Ezért léteznek a harangok." (Aurélien Scholl, francia író) Időpont: 2014. január 29., 9.00 -14.00 Helyszín: Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont Részvételi díj: 9 900 Ft + áfa |