|   | 
| A HÉV lezárt Batthyány téri végállomása, miután megrepedt az 5-ös HÉV Batthyány tér és Margit híd közötti alagútjának mennyezete április 16-án. MTI Fotó: Lakatos Péter | 
A Batthyány téri HÉV-állomás födémlemezének megerősítését a celldömölki székhelyű Bem Tram Konzorcium végezheti, az eredetileg becsült nettó 244 millió forinttal megegyező vállalási áron. A konzorcium tagja a Közgép, a Swietelsky és a Strabag.
A hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzést a BKK Budapesti Közlekedési Központ Zrt. írta ki. A teljes projekt a "Budai fonódó villamosközlekedés megteremtése, Bem rakparti ág megvalósítása" címet viseli és a KÖZOP keretén belül 68,3 százalékos uniós támogatást élvez.
A Bem rakparti ágra kiírt közbeszerzést a BEM Tram Konzorcium nyerte meg múlt év nyarán, közel nettó 4,4 milliárd forinttal. Amikor kiderült, hogy a HÉV-alagút födémje megerősítésre szorul, a beruházó BKK a teljes munka kivitelezőjétől kért ajánlatot erre a feladatra. 
 A konzorcium tagja a celldömölki székhelyű SWIETELSKY Vasúttechnika Kft., valamint két fővárosi cég, a STRABAG Általános Építő Kft. és a KÖZGÉP Építő és Fémszerkezetgyártó Zrt.
 
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             Az elárasztott parajdi sóbányát már nem lehet megmenteni, de a térségben újabb sóbányákat és sóba vájt turisztikai létesítményeket lehet kialakítani.
							Az elárasztott parajdi sóbányát már nem lehet megmenteni, de a térségben újabb sóbányákat és sóba vájt turisztikai létesítményeket lehet kialakítani.						 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        

 
