Invitel: Marton László az új üzletfejlesztési igazgató
Az új ICT üzletfejlesztési vezető feladata az Invitel piacrészének növelése a bérelhető, előfizethető informatikai megoldások piacán mindkét vállalati szegmensben
Az új ICT üzletfejlesztési igazgató feladata az Invitel piacrészének további növelése a bérelhető, előfizethető informatikai megoldások piacán mindkét vállalati szegmensben.
Az Invitel új ICT üzletfejlesztési igazgatót nevezett ki Marton László személyében, aki 2011. augusztus 1-től tölti be a munkakört. Az új pozíció létrehozásával és a tapasztalt szakember segítségével a meglévő ICT szolgáltatások értékesítésének felgyorsítását, fejlesztését tervezi a cég és új IT szolgáltatási stratégiával száll
majd ringbe a kkv és nagyvállalati piacokon. Marton László feladata az IT szolgáltató szervezet még hatékonyabbá tétele, szélesebb szolgáltatási portfólió kialakítása és mindezzel új ügyfelek szerzése, meglévő ügyfélkör hatékonyabb kiszolgálása.
Zsembery György, az Invitel üzleti és nagykereskedelmi üzletág operatív vezérigazgató-helyettese azt mondta:bár a teljes tele- és infokommunikációs piac fejlődése lassult, vannak olyan szektorok, amelyekben még bőven van potenciál. A vállalati piacon meghatározó távközlési szolgáltatók az utóbbi 5-6 évben már szerverhoszting szolgáltatást is nyújtanak adatparkjaikban. Magyarországon azonban a teljes vállalati szektornak kevesebb, mint az ötöde vesz igénybe ilyen szolgáltatást. Ennek két oka lehet: kevéssé ismertek az ilyen szolgáltatások, illetve még nem erős irántuk a bizalom. Ezért a tudatosítás és edukáció a fő feladatuk. Elsősorban a kis- és közepes méretű vállalatok körében hatalmas még a fejlődési lehetőség ezen a területen, de a nagyvállalatok irányába is tovább szeretnének terjeszkedni.
„Célunk, hogy mindig jobbak és jobbak legyünk, de ehhez az is kell, hogy egyre többen ismerjék fel például a szerver kihelyezésben rejlő technológiai és költségcsökkentési előnyöket. Az infokommunikációban igazi fejlődési potenciált az adatközpontokhoz kapcsolódó szolgáltatások területén látunk, ezért is hoztuk létre az új ICT üzletfejlesztési pozíciót és neveztük ki Marton Lászlót igazgatónak" - mondta Zsembery..
Névjegy:
Marton László 1997 óta dolgozik az üzleti informatika területén, diplomáját a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán szakközgazdászként szerezte. Többek között olyan IT cégek alkalmazásában állt, mint az IBM vagy a Grepton Zrt. Marton László, 38 éves, 3 gyermek édesapja.
A frissen kinevezett Marton László feladatairól azt mondta: a nagyvállalati piacok irányába szeretnénk további fejlesztésekkel előállni és határozottabban nyitunk a kis- és közepes méretű vállalatok felé is. Véleményem szerint mindehhez 3 dologra van szükség: hatékonyabb portfólióra és gyorsuló értékesítésre a kkv piacokon; új szolgáltatási szegmensek kialakítására a nagyvállalatok számára; hatékonyabb működésre és a szolgáltatási stratégia átalakítására. A cél továbbra is az, hogy minden ügyfél számára a saját szintjén adjunk optimális megoldást az IT problémákra. Méghozzá olyat, amivel hatékonyabb, biztosabb és olcsóbb lesz a működés. Végső soron több pénzt kereshet az ügyfél, miközben levesszük válláról az IT üzemeltetés terheit. Szerintünk erről kell szólnia egy jó ICT szolgáltatásnak.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
A pályázási folyamatot megkönnyítő, új digitális előszűrő szolgáltatás érhető el októbertől az MBH Csoport mikro-, kis- és középvállalatoknak szóló BUPA platformján. A cégek azonban nemcsak a pályázatokhoz, hanem teljes életútjuk során asszisztenciát kaphatnak a digitális felületen.
Piaci rést betöltő társasjáték jelent meg október 25-én: a Cégépítők társasjáték megszületéséről és játékmenetéről Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM tulajdonosával, a Cégépítők alapítójával beszélgettünk.
Ha még most vagy csak a hosszabb lélegzetvételű nyaralás előtt, akkor minden bizonnyal minden munkával kapcsolatos témától a falnak mennél. Teljesen érthető módon érzed azt, hogy telítődtél, hiszen már javában az év második felében járunk, és a megfeszített munkatempóból még nem is igazán tudtál alább engedni.
A business mentor nem varázsló, ám mégis rendkívül fontos szerepet játszhat több, a hazai kkv-szektort rendkívüli mértékben érintő konfliktushelyzet kezelésében. Közreműködésével a vállalatok tulajdonosai és vezetői olyan külső támogatást kaphatnak, amely segíti őket a tudatosabb vállalatvezetésben és előmozdítja üzleti és személyes fejlődésüket. A Budapesti Gazdasági Egyetem rendhagyó szakirányú továbbképzéséről annak vezetőjével és egyik hallgatójával beszélgettünk.
Az uniós pályázatok körüli bizonytalanság csak kismértékben vetette vissza a cégek bizakodását, mintegy felük továbbra is reálisnak tartja, hogy ilyen forráshoz juthat - közölte a K&H magyarországi mikro, kis- és középvállalkozások (kkv) bizalmi indexe első negyedévi eredménye alapján.
Egerszegi Krisztián Jövőkép című könyvének megjelenése kapcsán készült interjúnk második részében beszélgetünk a vállalkozók 90 százalékáról, a magukat halálra hajszoló emberekről, és arról is, mit tanácsol a bölcs varázsló a gonosz sárkány legyőzéséhez.