Nem kevesebb, mint 3 900 szavazat és 2 ezer írásos beszámoló alapján a magyar utazóközönség minden szempontból kedvenc légitársasága az Emirates lett 2014-ben. (Erről korábbi cikkünkben is írtunk már, itt olvashat részleteket.)
További kategóriák
Négy kategóriában (legkedvesebb légiutas-kísérő, legjobb fedélzeti ellátás, legjobb menetrend és legjobb ár-érték arány) nullától ötig lehetett osztályozni a légitársaságok szolgáltatási színvonalát és mindennapi munkáját.
A legkedvesebb légiutas-kísérő kategória |
|
1. Emirates |
4,86 |
2. KLM |
4,70 |
3. El Al Israel Airlines |
4,69 |
Az egész éves felmérésben 160 különböző légitársaság szolgáltatásait osztályozta a magyar utazóközönség.
A legjobb fedélzeti szolgáltatás kategória |
|
1. Emirates |
4,75 |
2. Qatar Airways |
4,58 |
3. British Airways |
4,57 |
A felmérésből kiderült, hogy a legtöbb minősítés a fapados társaságokra érkezett, a hazai légi utasok pedig leginkább a menetrendre és fedélzeti szolgáltatások minőségére helyezik a hangsúlyt az értékelésnél.
A legjobb menetrend kategória |
|
1. Emirates |
4,83 |
2. Air Malta |
4,71 |
3. Finnair |
4,64 |
A kedves és segítőkész légi utaskísérő és a minőségi fedélzeti ellátás legalább annyira fontos, mint az alacsony repülőjegy árak.
A legjobb ár-érték arány kategória |
|
1. Emirates |
4,65 |
2. Norwegian Air Shuttle |
4,58 |
3. Qatar Airways |
4,50 |