Nem kevesebb, mint 3 900 szavazat és 2 ezer írásos beszámoló alapján a magyar utazóközönség minden szempontból kedvenc légitársasága az Emirates lett 2014-ben. (Erről korábbi cikkünkben is írtunk már, itt olvashat részleteket.)
További kategóriák
Négy kategóriában (legkedvesebb légiutas-kísérő, legjobb fedélzeti ellátás, legjobb menetrend és legjobb ár-érték arány) nullától ötig lehetett osztályozni a légitársaságok szolgáltatási színvonalát és mindennapi munkáját.
| A legkedvesebb légiutas-kísérő kategória | |
| 1. Emirates | 4,86 | 
| 2. KLM | 4,70 | 
| 3. El Al Israel Airlines | 4,69 | 
Az egész éves felmérésben 160 különböző légitársaság szolgáltatásait osztályozta a magyar utazóközönség.
| A legjobb fedélzeti szolgáltatás kategória | |
| 1. Emirates | 4,75 | 
| 2. Qatar Airways | 4,58 | 
| 3. British Airways | 4,57 | 
A felmérésből kiderült, hogy a legtöbb minősítés a fapados társaságokra érkezett, a hazai légi utasok pedig leginkább a menetrendre és fedélzeti szolgáltatások minőségére helyezik a hangsúlyt az értékelésnél.
| A legjobb menetrend kategória | |
| 1. Emirates | 4,83 | 
| 2. Air Malta | 4,71 | 
| 3. Finnair | 4,64 | 
A kedves és segítőkész légi utaskísérő és a minőségi fedélzeti ellátás legalább annyira fontos, mint az alacsony repülőjegy árak.
| A legjobb ár-érték arány kategória | |
| 1. Emirates | 4,65 | 
| 2. Norwegian Air Shuttle | 4,58 | 
| 3. Qatar Airways | 4,50 | 
 
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             Hosszú vita után.
							Hosszú vita után.						 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        

 
