.jpg)
A közlemény szerint a MagyarBrands olyan hazai márkákat díjaz, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek határainkon kívül is, a védjegy pedig a hazai és nemzetközi piacon olyan értéket képvisel, amely a vásárlók számára a megbízhatóságot és minőséget tanúsítja.
A MagyarBrands védjegy előre meghatározott, egységes szempontrendszer alapján, pályázati úton nyerhető el. A hazai programban részt vevő vállalkozások és azok termékei - a Superbrands nemzetközi elveihez hasonlóan - egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése alapján kapják meg az elismerést. A bizottságban szakmai és iparági érdekképviseleti szervezetek legszélesebb köre képviselteti magát.
A 2010. november 4-én megrendezendő MagyarBrands konferencián nyilvánosságra hozzák a 2010-es díjazottak listáját, valamint a 2011-es pályázati kiírást is bemutatják.
MTI