Megválna televíziós üzletágától, vagyis a Story4 és a Story5 tévéktől a Central Médiacsoport Zrt. - erősítette meg Varga Zoltán, a Central Médiacsoport Zrt. vezérigazgatója kedden. Ahogy arra a mmonline emlékeztet, iparági berkekben egy ideje már beszélték, hogy a volt Sanoma-leánycégeket megvásárló cégcsoport első embere, inkább a print és az online területre fókuszálna, s eladná a kereskedelmi tévés portfóliót, ám eddig ezt hivatalosan nem erősítették meg.
A siófoki Internet Hungary 2014 konferencián ugyanakkor Varga Zoltán előadásában arról beszélt, jelenleg tárgyalásokat folytatnak a lehetséges vevőjelöltekkel. A további fejlemények csak későbbre várhatóak.
A Central Médiacsoportnak egyébként két kábeltelevízója is van, a Story4 és a Story5. A Story4-et 2006. január 1-jén alapította a Sanoma Budapest Kiadói Rt. A csatornát és magát a tulajdonos Sanoma Media Budapest Zrt.-t is sok - személyeskedésektől sem mentes - támadás érte tavaly nyáron, amikor új, közéleti témákkal is foglalkozó hírműsort indítottak Hír24 néven. Kormánypárti politikusok ugyanis azt állították, hogy a Hír24 tévéműsor elindításával a Sanoma célja valójában a kormánypártok megbuktatása, a már akkoriban is tervezett reklám- és médiaadó miatt - emlékeztet a marketing szakportál. A Sanoma részéről ezeket az állításokat a leghatározottabban cáfolták, a műsor elindítását szakmai okokkal magyarázták, mondván, hogy a konkurens csatornák hírműsorainak idején korábban sokan elkapcsoltak tőlük, ezt akarják megakadályozni régóta előkészített műsortervük megvalósításával. A Hír24 műsor tavaly nyár óta napi többször jelentkezik a Story4-en.