A csökkenés oka a sörfogyasztás szempontjából kedvezőtlen időjárás, a cég ugyanakkor növelni tudta értékesítését a fejlődő országok piacán.
A szeptember végén záródott három hónapban a cég adózott eredménye 460 millió euróra esett az egy évvel korábbi 483 millió euróról, az árbevétel 1,5 százalékkal 5,10 milliárd euróra zsugorodott.
Jean-Francois van Boxmeer, a Heineken vezérigazgatója szerdán azt mondta, hogy a devizák kedvezőtlen árfolyammozgását kiszűrve a negyedéves bevétel 0,2 százalékkal nőtt.
A cég negyedéves bevétele legnagyobb, egyben legnyereségesebb piacán, Nyugat-Európában 4,1 százalékkal csökkent, miközben a vállalatvezető elmondása szerint bizonyos mértékben sikerült növelni a piaci részesedést. Kelet-Európában a bevétel 8,5 százalékkal esett, ugyanakkor az az amerikai kontinensen 2 százalékkal nőtt, Afrikában 3,6 százalékkal emelkedett, Ázsiában pedig 10 százalékkal bővült.