A 2013-as üzleti évben több mint 46 százalékos bevételnövekedést könyvelhetett el a navigációs megoldásokat kínáló NNG. Az iGO Navigáció budapesti székhelyű fejlesztőjének eredménye annak tudatában különösen figyelemreméltó, hogy a cég forgalma szinte teljes mértékben a szoftverek licencdíjából származik.
A vállalat bruttó nyeresége a tavalyi évben a 2012-es üzleti évhez képest 43,5 százalékkal nőtt, működési eredménye pedig közel 70 százalékkal lett jobb egy év alatt. A létszámot is bővítik, a cél a közeli jövőben 180 újonnan megnyíló pozíció feltöltése elsősorban fejlesztő, programozó szakemberekkel. Így az év végére a cég dolgozóinak létszáma jóval 700 fő fölött lehet.
A kiemelkedő növekedés hátterében a cég „Navigáció mindenkinek” stratégiája áll, melynek lényege, hogy a prémium mellett az alacsonyabb kategóriájú járművekbe is megfizethető navigációs megoldásokat kínál, globális szinten.
Az NNG klasszikus garázscégként indult, ehhez képest az NNG iGO Navigációs szoftverét használó eszközök száma mára már világszerte meghaladja a 20 millió darabot, míg a nemzetközileg is elismert 30 legnagyobb autómárkától származó megrendeléseinek száma a 30 millió darab licencet.