Idén egy magyar cégnek is sikerült az értékelés alapján feljutni a listára:
Comforce Zrt. az ügyfélszolgálati munkavégzést forradalmasította. Ennek lényege, hogy felhő alapú technológiák alkalmazásával képes contact center szolgáltatást biztosítani úgy, hogy mind a megbízók, mint pedig a munkatársak földrajzi elhelyezkedése lényegtelen egy projektek lebonyolítása szempontjából. Így valósulhatott meg például az tipikusan 21. századba illő együttműködés, amelyben egy amerikai tőzsdei vállalat ázsiai piacot kiszolgáló telefonos ügyfélszolgálati feladatait irányítja a cég Budapestről.
A Red Herring szerkesztősége olyan mennyiségi és minőségi kritériumok alapján értékelte a jelölteket,mint például a pénzügyi teljesítmény, a technológiai innováció, a vezetés minősége, az általános üzleti stratégia és a piaci penetráció. Ez az értékelés egészült ki a vállalatok korábbi eredményeinek és a versenytársi helyzet, az iparágak hasonló vállalkozásainak vizsgálatával.
A díj 1996-os alapítása óta eddig mindössze egy magyar vállalat, 2013-ban a GPS-nyomkövetéssel foglalkozó iData Kft. került be a Red Herring Europe Top 100 díjazottai közé, míg a Vatera a döntőig jutott 2007-ben.