Január 25-én támfalkövek hullottak a sínekre a Déli pályaudvari vasúti alagút kelenföldi oldalán, másnap pedig a támfal is megcsúszott. A MÁV Zrt. a támfal első megcsúszásakor lezárta az alagútnál lévő egyik vágányt és átszervezte a Déli pályaudvar közlekedését, január 31-én pedig teljesen lezárta a pályaudvart. |
Az MTI érdeklődésére pénteken a MÁV szóvivője azt mondta, később adnak tájékoztatást arról, hogy ki nyerte az a pályázatot, ahol Déli pályaudvar alagútja fölött lévő rézsű helyreállítási munkálatait kell elvégezni.
Lőcsei Virág a péntekre meghirdetett MÁV-sajtótájékoztató lemondásának okáról is későbbre ígért tájékoztatást.
A szóvivő csütörtökön azt modta, hogy pénteken mutatja be a Déli pályaudvar alagútja fölött lévő rézsű helyreállítási munkálatait pályázaton elnyerő kivitelezőt a MÁV, miután aznap várhatóan megkötik szerződést.
A MÁV korábbi közlése szerint az ideiglenes helyreállítás keretében az alagút feletti területet tehermentesítik, stabilizálják a rézsűt, megoldják a vízelvezetést, valamint eltávolítják a sérült falazati elemeket.