A Juventus csapata változatlan marad, a hallgatók továbbra is megtalálják kedvenc műsoraikat és műsorvezetőiket a megszokott idősávokban - ígéri a cég. A pályázatban vállaltaknak megfelelően a különbség annyi lesz, hogy az adó a jövőben 36 százalék helyett 40 százalékban sugároz magyar zenét, óránkénti hírblokkjai pedig három percre hosszabbodnak és több helyi információt tartalmaznak. Budapesti arcok címmel, új, a fővárosban élő érdekes embereket, sorsokat bemutató egyórás műsorral is jelentkeznek.
A rádió közel százmilliós értékű kampányt tervez annak érdekében, hogy a célcsoportba tartozó 25 és 49 év közötti városi, családos, aktív közönségét értesítse a váltásról − mondta el Laczkó Endre, a Rádió Juventus Műsorszolgáltató Zrt. vezérigazgatója. A Juventus továbbra is szorgalmazza a rádiós szakma összefogását, egységes fellépését a hirdetők megnyeréséért.