A brit ZBD Displays és a magyar Laurel együttműködésének köszönhetően a szlovákiai Orange mobilszolgáltató elektronikus polccímkékkel fejlesztette tovább üzleteit. A próbaüzem májusában indult, most szeptemberben pedig már a tizedik boltot adták át. Az e-papír alapú címkék előnyeit szerte a világon mostanában kezdik felfedezni. Ezek olyan nagy felbontású, energiát nem igénylő kijelzők, amelyeken – a vezeték nélküli kommunikáció révén – automatikusan frissíthetők a feliratok és egyéb jelzések az eladótérben vagy a raktárakban. A különböző méretű lapok amellett, hogy természetesen sok papír- és nyomtatási költséget takarítanak meg, gyakorlatilag megszüntetik a minden kereskedésben jellemző árazás, illetve a gyárak raktári-logisztikai jelöléseinek nyűgét.
Sok boltban a dolgozóknak naponta több órájába is kerülhet, hogy az egyes termékek aktuális árcéduláit kihelyezze a polcokra. Ehhez képest a ZBD polccímkék grafikus felületein a mindenkori árakat egy pillanat alatt hozzá lehet rendelni az adott polchelyhez, és a címkén már meg is jelenik nemcsak az ár, de akár a kiszerelés, a gyártó logója, az árengedmény mértéke, vagy más, figyelemfelhívó grafika és adat.
Az áruházakba a ZBD grafikus polccímkéi közül a legnagyobbat telepítették, amely kiváló láthatóságot és megfelelően nagy felületet nyújt a termékinformációk, árak és csomagajánlatok megjelenítéséhez. A Laurel rendszere központilag vezérli és automatikusan irányítja az üzletekbe telepített címkék tartalmát és a polctükröt. Az Orange így egységes arculattal jelenhet meg, lehetősége lesz az azonnali piaci reakciókra.