Szinte minden cégvezetőben felmerül a kérdés: Miért pont egy hűségprogramra lenne szükségem? A válasz egyszerű, csak mérlegelned kell az alábbi kérdéseket:
- Szeretnéd üzleted forgalmát növelni?
- Szeretnéd a meglévő vásárlóidat megtartani?
- Szeretnél új vásárlókat?
- Szeretnéd vásárlóid elégedettségét növelni?
Ha bármelyik kérdésre „Igen” a válasz, akkor célszerű egy saját hűségprogramot kialakítanod.
Nézzük meg először, hogyan csinálják ezt a „nagyok”! A legelterjedtebb hűségprogram a pontgyűjtő program, ilyen például a Shell Smart és a Supershop. Lényege, hogy a vásárlók a vásárlásaikért pontokat kapnak, amiket később beválthatnak termékekre vagy szolgáltatásokra. Nézzük, pontosan hogyan is működnek ezek:
Így működik a OBI áruház pontgyűjtő rendszere:
1.000 Ft=1 pont, 10.000 Ft=10 pont, 100.000 Ft=100 pont, 1.000.000 Ft=1.000 pont
A pontok beválthatósága szintekre van bontva, az 1. szint után 10 pontig ajándék jár, a további szinteknél pedig százalékos kedvezmények járnak az áruházban lévő bizonyos termékekre.
Így működik a SuperShop kártya:
1.000 Ft=10 pont, 10.000 Ft=100 pont, 100.000 Ft=1.000 pont, 1.000.000 Ft=10.000 pont
A pontok forintosíthatóak és levásárolhatóak.
Így működik a Shell Smart kártya:
A pontok termék specifikusak, nagyon változó a pontgyűjtés lehetősége, globális pontgyűjtési rendszerről van szó, tehát több üzleti egység csatlakozik hozzá.
A pontokat ajándékokra lehet csak váltani, nagyon nagy választék van belőlük.
Most nézzük meg, milyen lehetőségeid vannak neked!
A jó hír az, hogy minden olyan lehetősége megvan neked is a Web2points törzsvásárlói rendszer segítségével, mint a nagyoknak, sőt, még több is! A kedvezményrendszert neked kell kialakítanod üzletpolitikád és egyedi elképzeléseid alapján, mi csak javaslatokat teszünk eddigi tapasztalataink felhasználásával és biztosítjuk a kor legfejlettebb technológiai megoldásait. Vágj bele kedvezményesen most!