A Hell „New Generation” termék október elsejei bevezetését követően Magyarországon már csak az új terméket gyártja és forgalmazza a magyar tulajdonú Hell Energy Magyarország Kft, tehát minden jelenleg forgalomban lévő termékének összetétele megújul, köztük a Hell Energy Red Grape-é is. A 2006-ban született Hell márka Magyarországon alig három év alatt vált piacvezetővé, exportstratégiájának köszönhetően ma már a világ 28 országában elérhető. A Nielsen kiskereskedelmi index adatai alapján a márka 2011 júliusában 14%-os volumen és 17,9%-os értékesített darabszám részesedést ért el hazánkban, mellyel vezető pozíciót foglal el Magyarországon.
Szabari József régióigazgató a cég működéséről azt mondta: működési formánkra ma már a családi multi kifejezés illik a legjobban, ami azt jelenti, hogy sikerült megtartanunk a kisvállalkozásokra jellemző rugalmasságot és gyors döntési képességet, ugyanakkor technológiánk, használt rendszereink, valamint a szervezeti képesség-szintünk a legnagyobb multinacionális vállalatokkal tesznek bennünket összehasonlíthatóvá.
Amint arról korábban beszámoltunk, június 9-én átadták a Hell Energy Borsod-Abaúj-Zemplén megyei, új palackozó üzemét Szikszón. A 7000 négyzetméteres, legmodernebb technikával felvértezett palackozóüzem és egy 5000 négyzetméteres logisztikai központ létrehozásához a vállalat európai uniós és kormányzati támogatásokat is felhasznált, amelyeket GOP és ÉMOP pályázatokon sikerült elnyernie.
A Hell 2011-ig két éven keresztül volt a Forma 1-es AT&T Williams csapat szponzora, aminek megszüntetését azzal magyarázta a cég februárban, hogy ennyi idő alatt sikerült kiaknázniuk az együttműködésben rejlő lehetőségeket.
Privátbankár