.jpg)
Az RS 3 gyártásához több mint 150 millió forintos beruházást valósítottak meg Győrben, melyet egyes gyártóberendezések átalakítására és logisztikai bővítésre fordítottak. A munkatársak egy speciális képzésen vettek részt Ingolstadtban annak érdekében, hogy előkészüljenek az új feladatokra.
A járműgyártás az első Audi TT modell-lel kezdődött 1998 tavaszán Győrben. Ezt követte 1999 őszén a TT Roadster. A TT karosszériájának gyártását és lakkozását Ingolstadtban végzik, a járművet pedig Győrben szerelik össze. 2007 novemberétől a TT-gyártósorán készül az Audi A3 Cabriolet is. Jelenleg mintegy 700 munkatárs dolgozik az Audi Hungaria járműgyárában.
Az Audi RS széria darabjai mindig a modellsorozatok csúcsát jelentik. Az RS 3 alig 4,6 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órára – a versenytársak között ez a legjobb eredmény. Az autó 250 km/óránál éri el elektronikusan szabályozott végsebességét. Az 1.575 kg tömegű Sportback, átlagfogyasztása ennek ellenére mindössze 9,1 liter 100 kilométeren – ez 212 gramm CO2 kibocsátásnak felel meg kilométerenként. Az RS motorja szintén Győrben készül. A 2,5 literes TFSI erőforrás 250 kW (340 LE) teljesítményét 2480 cm3-es lökettérfogatából nyeri – ez 100,8 kW (137,1 LE) fajlagos teljesítményt jelent literenként. |
Az Audi a következő években mintegy 900 millió euró összegű beruházást valósít meg Győrben, mellyel a jelenleg működő motor- és járműgyártáson túlmenően teljes gyártási folyamatot lefedő vállalattá bővíti. 2013-tól évente 125.000 jármű hagyja majd el a gyártósorokat.
Privátbankár