A népegészségügyi termékadó két évvel ezelőtti bevezetése nehéz helyzetbe hozta a céget, eladásai visszaestek: a 2000-es évek elején még több százmillió forint mérleg szerinti eredményt produkáló Intersnack működését német tulajdonosai 2011-ben és 2012-ben hasonló mértékű veszteségek árán tudták csak fenntartani.
A különadó hatásainak ellensúlyozására bevezetett, a működés racionalizálását célzó intézkedéseknek, illetve a javuló eladási adatoknak köszönhetően a veszteség azonban 2013-ban 96 millió Ft-ra mérséklődött. A veszteség drasztikus visszaszorítását az értékesítés fellendítése mellett a kereskedelem átszervezésével és szigorú takarékossági intézkedésekkel sikerült elérni - írja közleményében a társaság.
A vállalat új termékek bevezetésével 13%-kal növelte eladásait belföldön, a győrszentiváni Chio gyár termelésére pedig a nyugat-európai és tengeren túli országokba irányuló export 22%-os emelkedése is jótékony hatással volt. A kedvező folyamatoknak köszönhetően az év során a dolgozói létszám 10%-kal bővült.