Az Egyesült Államokban a tévékészülék vált a YouTube-on nézhető videók legfőbb képernyőjévé. Neal Mohant, a videómegosztó portál vezérigazgatója a Verge technológiai magazin szerint azt mondta, hogy az emberek több időt töltenek ezeknek a nyomon követésével tévéjükön, mint mobiltelefonjukon. A cégvezető szerint az amerikai felhasználók összesen naponta több mint egymilliárd órán át néznek YouTube-tartalmakat tévéjükön.
Az elmúlt két évben a YouTube volt a leginkább nézett videostreaming-szolgáltatás az Egyesült
Államokban – derült ki a Nielsen tanácsadó cég adataiból. Ezt megalapozta, hogy a cég sokat javított TV
app szolgáltatásán, aminek eredményeként az egyre inkább egy teljes értékű streamingszolgáltatássá válik. A változtatások része, hogy 2024-ben a YouTube változtatott az alkalmazás megjelenésén. A felhasználók a jobboldalon nyomon követhetik az éppen futó videóhoz érkező kommenteket és leírásokat, miközben a baloldalon nézik a filmet. Emellett megjelent a „seasons” lehetőség, amely lehetővé teszi a videók szezonjainak könnyebb megnézését a távirányító segítségével. A Watch With képesség a valós idejű kommentelés eszköze.
Egyre több embernek jelenti a tévé a YouTube-videók nézésének eszközét – írta Mohan, hozzátéve, hogy
ez a fajta televíziózás persze nem ugyanaz, mint amit az elmúlt 60-70 évben, a tévé tömeges elterjedése
óta megszoktunk. Ehelyett interaktív szórakozást, művelődést látunk. A YouTube TV több mint
nyolcmillió előfizetőt gyűjtött. A YouTube Premium és Music ügyfeleinek száma meghaladta a 100 milliót, figyelembe véve azokat is, akik csak kipróbálják. Ezek a számok megegyeznek az egy évvel ezelőttiekkel. Mohan szerint gőzerővel
dolgoznak a növelésükön.